Pierwsza | Poprzednia | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Następna | Ostatnia
emocje-zakupowe

Zapewne każdy z nas wielokrotnie słyszał, że zanim podejmie się decyzję, należy rozważyć wszystkie za i przeciw, odwołać się do swojej racjonalności, a najlepiej to „przespać się z tematem”. Ale gdybyśmy mieli tak analizować wszystkie nasze czynności i poddawać rozważaniom większość decyzji, nasz biedny mózg nie wytrzymałby tego. Mózg ludzki lubi porządek, poukładane wiadomości i schematy zachowań, bo ułatwia mu to funkcjonowanie. Szczególnie w rzeczywistości, która przeładowana jest różnymi przekazami, docierającymi do nas zewsząd.Czytaj więcej »

lunch

Lunch biznesowy z pewnością nie jest relaksującym obiadkiem w gronie nowo poznanych osób. Mimo mniej oficjalnej atmosfery niż w biurze, nadal jest to spotkanie służbowe, podczas którego ustalamy wiele ważnych szczegółów związanych z naszą pracą. Możemy w trakcie takiego lunch’ u podejmować ważne decyzje, mające wpływ na działalność naszego przedsiębiorstwa, negocjować warunki handlowe, ale też prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami. Czytaj więcej »

wygrana firmy

Czym będzie wygrana firmy na rynku? Dla jednych będzie to finansowy sukces, dla innych zyskanie nowych klientów i rozpoznawalność, dla niektórych stworzenie nowych oddziałów, a jeszcze w innej sytuacji wygraną będzie pokonanie kryzysu i utrzymanie się na powierzchni. Co roku w naszym kraju rejestruje się kilkadziesiąt tysięcy nowych przedsiębiorstw, co sprawia, że konkurencja jest naprawdę ogromna. Czytaj więcej »

porażka

Podobno nie popełnia błędów tylko ten, który nic nie robi. W nasze działania, siłą rzeczy, wpisane są zarówno sukcesy jak i porażki. Nie ma po prostu takiej możliwości, aby wszystkie nasze aktywności były pasmem zwycięstw i niekończącej się satysfakcji. Naturalnym jest, że czasami musimy przyjąć gorzką lekcję i pogodzić się niepowodzeniem. Jak radzić sobie w takich momentach?Czytaj więcej »

SEO

Strona internetowa firmy to w dzisiejszych czasach po prostu podstawa. Tworząc własną witrynę, poświęcamy wiele czasu na projekt i dopieszczenie jej od strony wizualnej, a następnie umieszczenie tam odpowiednich i wartościowych treści. Jednak to tak naprawdę dopiero początek naszej walki o wybicie się na tle stron naszej konkurencji. Następnym krokiem, który może zadecydować o sukcesie naszej firmy, będzieCzytaj więcej »

media społecznościowe

Nawet jeśli tego nie zauważamy, to nasza codzienność toczy się w Internecie, bądź przy jego udziale. Żyjemy niezwykle szybko, codziennie mamy kontakt z tysiącami bodźców i przekazów. Dlatego jesteśmy grupą docelową, do której trudno dotrzeć ze skutecznym komunikatem reklamowym, a jednocześnie sami podajemy się reklamodawcom na złotej tacy. Czytaj więcej »

lista mailingowa

Ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie o to, co jest najważniejsze podczas prowadzenia firmy. Jest to raczej zespół zasobów i czynników, które odpowiednio połączone ze sobą, przynoszą nam sukces lub skazują na porażkę. Ale jest coś, bez czego zarządzanie przedsiębiorstwem nie miałoby sensu. Czytaj więcej »

utracony klient

Jednym z ważniejszych zadań podczas działalności firmy jest stałe pozyskiwanie większej liczby odbiorców dla swoich towarów i usług, co w oczywisty sposób świadczy o ciągłym rozwoju przedsiębiorstwa. Jest jednak teoria mówiąca o tym, że łatwiej jest klienta zdobyć, a trudniej zatrzymać go przy sobie. Ale naprawdę ciężka praca zaczyna się dopiero wtedy, gdy klientCzytaj więcej »

Kolory firmowe

Istotną funkcję w systemie identyfikacji wizualnej firmy pełni kolorystyka firmowa. Mogą być to zestawienia kolorystyczne, składające się na ogólny wizerunek marki, jednak najbardziej istotny czynnik stanowi główny kolor firmy, który wyróżnia ją i pozwala na szybką identyfikację. Czytaj więcej »

strona internetowa

Stworzenie strony internetowej dla swojej firmy jest dużym wyzwaniem i wymaga dokładnej strategii oraz precyzyjnej koncepcji. O ile projektowanie witryny www od strony wizualnej, zazwyczaj bywa przyjemne, to już logiczne rozplanowanie jej zawartości może wymagać od nas więcej pracy. Czytaj więcej »

Produkt dnia

Stojak na media Thumbs Up

Stojak na media Thumbs Up

Cena od: 6,10 zł

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.