Pierwsza | Poprzednia | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Następna | Ostatnia
jak być widocznym w internecie

Dawniej funkcję reklamy stanowił po prostu szyld naszego przedsiębiorstwa. Później przyszła możliwość promocji w prasie i telewizji. Ale obecnie wszyscy dobrze wiemy, że jeżeli o danej firmie nie ma choćby jednej wzmianki w Internecie, to firma ta nie istnieje. Internet jednak posiada tak ogromne zasoby informacji na najróżniejsze tematy, że ciężko jest tak po prostu w nim zaistnieć. Czytaj więcej »

klient

Rozwój biznesu polega między innymi na ciągle zwiększającej się liczbie stałych klientów. Ale przy dużej konkurencyjności ofert innych firm, wyzwaniem staje się przekonanie potencjalnego kontrahenta, by zamawiał produkty lub usługi właśnie u nas. Przedsiębiorcy wielokrotnie zastanawiają się co robią nie tak, że klient nie decyduje się na skorzystanie z ich usług. Przecież prezentują ofertę, przedstawiają najważniejsze informacje, ustalają optymalną cenę, a jednak nadal Czytaj więcej »

emocje-zakupowe

Zapewne każdy z nas wielokrotnie słyszał, że zanim podejmie się decyzję, należy rozważyć wszystkie za i przeciw, odwołać się do swojej racjonalności, a najlepiej to „przespać się z tematem”. Ale gdybyśmy mieli tak analizować wszystkie nasze czynności i poddawać rozważaniom większość decyzji, nasz biedny mózg nie wytrzymałby tego. Mózg ludzki lubi porządek, poukładane wiadomości i schematy zachowań, bo ułatwia mu to funkcjonowanie. Szczególnie w rzeczywistości, która przeładowana jest różnymi przekazami, docierającymi do nas zewsząd.Czytaj więcej »

lunch

Lunch biznesowy z pewnością nie jest relaksującym obiadkiem w gronie nowo poznanych osób. Mimo mniej oficjalnej atmosfery niż w biurze, nadal jest to spotkanie służbowe, podczas którego ustalamy wiele ważnych szczegółów związanych z naszą pracą. Możemy w trakcie takiego lunch’ u podejmować ważne decyzje, mające wpływ na działalność naszego przedsiębiorstwa, negocjować warunki handlowe, ale też prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami. Czytaj więcej »

wygrana firmy

Czym będzie wygrana firmy na rynku? Dla jednych będzie to finansowy sukces, dla innych zyskanie nowych klientów i rozpoznawalność, dla niektórych stworzenie nowych oddziałów, a jeszcze w innej sytuacji wygraną będzie pokonanie kryzysu i utrzymanie się na powierzchni. Co roku w naszym kraju rejestruje się kilkadziesiąt tysięcy nowych przedsiębiorstw, co sprawia, że konkurencja jest naprawdę ogromna. Czytaj więcej »

porażka

Podobno nie popełnia błędów tylko ten, który nic nie robi. W nasze działania, siłą rzeczy, wpisane są zarówno sukcesy jak i porażki. Nie ma po prostu takiej możliwości, aby wszystkie nasze aktywności były pasmem zwycięstw i niekończącej się satysfakcji. Naturalnym jest, że czasami musimy przyjąć gorzką lekcję i pogodzić się niepowodzeniem. Jak radzić sobie w takich momentach?Czytaj więcej »

SEO

Strona internetowa firmy to w dzisiejszych czasach po prostu podstawa. Tworząc własną witrynę, poświęcamy wiele czasu na projekt i dopieszczenie jej od strony wizualnej, a następnie umieszczenie tam odpowiednich i wartościowych treści. Jednak to tak naprawdę dopiero początek naszej walki o wybicie się na tle stron naszej konkurencji. Następnym krokiem, który może zadecydować o sukcesie naszej firmy, będzieCzytaj więcej »

media społecznościowe

Nawet jeśli tego nie zauważamy, to nasza codzienność toczy się w Internecie, bądź przy jego udziale. Żyjemy niezwykle szybko, codziennie mamy kontakt z tysiącami bodźców i przekazów. Dlatego jesteśmy grupą docelową, do której trudno dotrzeć ze skutecznym komunikatem reklamowym, a jednocześnie sami podajemy się reklamodawcom na złotej tacy. Czytaj więcej »

lista mailingowa

Ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie o to, co jest najważniejsze podczas prowadzenia firmy. Jest to raczej zespół zasobów i czynników, które odpowiednio połączone ze sobą, przynoszą nam sukces lub skazują na porażkę. Ale jest coś, bez czego zarządzanie przedsiębiorstwem nie miałoby sensu. Czytaj więcej »

utracony klient

Jednym z ważniejszych zadań podczas działalności firmy jest stałe pozyskiwanie większej liczby odbiorców dla swoich towarów i usług, co w oczywisty sposób świadczy o ciągłym rozwoju przedsiębiorstwa. Jest jednak teoria mówiąca o tym, że łatwiej jest klienta zdobyć, a trudniej zatrzymać go przy sobie. Ale naprawdę ciężka praca zaczyna się dopiero wtedy, gdy klientCzytaj więcej »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.