Pierwsza | Poprzednia | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Następna | Ostatnia
porażka

Podobno nie popełnia błędów tylko ten, który nic nie robi. W nasze działania, siłą rzeczy, wpisane są zarówno sukcesy jak i porażki. Nie ma po prostu takiej możliwości, aby wszystkie nasze aktywności były pasmem zwycięstw i niekończącej się satysfakcji. Naturalnym jest, że czasami musimy przyjąć gorzką lekcję i pogodzić się niepowodzeniem. Jak radzić sobie w takich momentach?Read more »

SEO

Strona internetowa firmy to w dzisiejszych czasach po prostu podstawa. Tworząc własną witrynę, poświęcamy wiele czasu na projekt i dopieszczenie jej od strony wizualnej, a następnie umieszczenie tam odpowiednich i wartościowych treści. Jednak to tak naprawdę dopiero początek naszej walki o wybicie się na tle stron naszej konkurencji. Następnym krokiem, który może zadecydować o sukcesie naszej firmy, będzieRead more »

media społecznościowe

Nawet jeśli tego nie zauważamy, to nasza codzienność toczy się w Internecie, bądź przy jego udziale. Żyjemy niezwykle szybko, codziennie mamy kontakt z tysiącami bodźców i przekazów. Dlatego jesteśmy grupą docelową, do której trudno dotrzeć ze skutecznym komunikatem reklamowym, a jednocześnie sami podajemy się reklamodawcom na złotej tacy. Read more »

lista mailingowa

Ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie o to, co jest najważniejsze podczas prowadzenia firmy. Jest to raczej zespół zasobów i czynników, które odpowiednio połączone ze sobą, przynoszą nam sukces lub skazują na porażkę. Ale jest coś, bez czego zarządzanie przedsiębiorstwem nie miałoby sensu. Read more »

utracony klient

Jednym z ważniejszych zadań podczas działalności firmy jest stałe pozyskiwanie większej liczby odbiorców dla swoich towarów i usług, co w oczywisty sposób świadczy o ciągłym rozwoju przedsiębiorstwa. Jest jednak teoria mówiąca o tym, że łatwiej jest klienta zdobyć, a trudniej zatrzymać go przy sobie. Ale naprawdę ciężka praca zaczyna się dopiero wtedy, gdy klientRead more »

Kolory firmowe

Istotną funkcję w systemie identyfikacji wizualnej firmy pełni kolorystyka firmowa. Mogą być to zestawienia kolorystyczne, składające się na ogólny wizerunek marki, jednak najbardziej istotny czynnik stanowi główny kolor firmy, który wyróżnia ją i pozwala na szybką identyfikację. Read more »

strona internetowa

Stworzenie strony internetowej dla swojej firmy jest dużym wyzwaniem i wymaga dokładnej strategii oraz precyzyjnej koncepcji. O ile projektowanie witryny www od strony wizualnej, zazwyczaj bywa przyjemne, to już logiczne rozplanowanie jej zawartości może wymagać od nas więcej pracy. Read more »

newsletter

Bardzo często nasza praca zawodowa wiąże się z tym, że musimy być stale w kontakcie. Dlatego też mamy pod ręką, zawsze włączony, telefon komórkowy i dostęp do skrzynki mailowej, do której zaglądamy kilkanaście razy dziennie. Z tego właśnie powodu, rozsyłanie informacji handlowych i aktualności za pomocą maili ma dużą skuteczność i odczytywalność. Jednak droga do stworzenia i rozesłania dobrego newslettera bywa kręta i wyboista, dlatego warto skorzystaćRead more »

Promocja firmy

Słyszeliście zapewne wiele razy stwierdzenie, że Facebook to największa baza danych na świecie? Trzeba przyznać, że coś w tym jest. Spotkałeś fajną dziewczynę na imprezie i chcesz dowiedzieć się czy jest wolna? Sprawdź jej konto na Facebook’u. Szukasz niani do opieki nad swoim dzieckiem i chcesz wiedzieć czy można jej zaufać? Sprawdź jej konto na Facebook’u.Read more »

konflikt w pracy

Wszyscy chcielibyśmy, żeby relacje z innymi ludźmi zawsze układały nam się jak najlepiej, aby w zgodnej i sympatycznej atmosferze można było cieszyć się życiem, a także pracą. Ta idylliczna wizja jest zapewne niezwykle komfortowa dla naszej psychiki, ale ustalmy sobie jedno- to nierealne. A nie dość, że nierealne, to dodatkowo niekorzystne! Tak, tak- dobrze przeczytaliście. Konflikt w pracy może przynieść Read more »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.