Pierwsza | Poprzednia | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Następna | Ostatnia
Kolory firmowe

Istotną funkcję w systemie identyfikacji wizualnej firmy pełni kolorystyka firmowa. Mogą być to zestawienia kolorystyczne, składające się na ogólny wizerunek marki, jednak najbardziej istotny czynnik stanowi główny kolor firmy, który wyróżnia ją i pozwala na szybką identyfikację. Czytaj więcej »

strona internetowa

Stworzenie strony internetowej dla swojej firmy jest dużym wyzwaniem i wymaga dokładnej strategii oraz precyzyjnej koncepcji. O ile projektowanie witryny www od strony wizualnej, zazwyczaj bywa przyjemne, to już logiczne rozplanowanie jej zawartości może wymagać od nas więcej pracy. Czytaj więcej »

newsletter

Bardzo często nasza praca zawodowa wiąże się z tym, że musimy być stale w kontakcie. Dlatego też mamy pod ręką, zawsze włączony, telefon komórkowy i dostęp do skrzynki mailowej, do której zaglądamy kilkanaście razy dziennie. Z tego właśnie powodu, rozsyłanie informacji handlowych i aktualności za pomocą maili ma dużą skuteczność i odczytywalność. Jednak droga do stworzenia i rozesłania dobrego newslettera bywa kręta i wyboista, dlatego warto skorzystaćCzytaj więcej »

Promocja firmy

Słyszeliście zapewne wiele razy stwierdzenie, że Facebook to największa baza danych na świecie? Trzeba przyznać, że coś w tym jest. Spotkałeś fajną dziewczynę na imprezie i chcesz dowiedzieć się czy jest wolna? Sprawdź jej konto na Facebook’u. Szukasz niani do opieki nad swoim dzieckiem i chcesz wiedzieć czy można jej zaufać? Sprawdź jej konto na Facebook’u.Czytaj więcej »

konflikt w pracy

Wszyscy chcielibyśmy, żeby relacje z innymi ludźmi zawsze układały nam się jak najlepiej, aby w zgodnej i sympatycznej atmosferze można było cieszyć się życiem, a także pracą. Ta idylliczna wizja jest zapewne niezwykle komfortowa dla naszej psychiki, ale ustalmy sobie jedno- to nierealne. A nie dość, że nierealne, to dodatkowo niekorzystne! Tak, tak- dobrze przeczytaliście. Konflikt w pracy może przynieść Czytaj więcej »

motywacja do działania

Życie ludzkie nie miałoby sensu bez motywacji. Czy chciałoby się nam dbać o siebie, swój wygląd, zdrowie i rozwój na różnych obszarach bez impulsu do działania? Czy firma, w której pracowaliby wyłącznie ludzie bez przekonania o słuszności swoich działań, nie lubiący swojej pracy lub nie widzący w niej żadnego sensu, miałaby szansę na jakikolwiek sukces? Oczywiście – bez wielkiej motywacji zapewne można i żyć i pracować, jednak czy jakość takiego życia może przynieść spełnienie i satysfakcję? Rolą każdego dobrego menadżera, oprócz planowania działań, ich organizacji i kontroli, jest także motywowanie zespołu do działania, co niewątpliwie stanowi największe wyzwanie. Wysoki poziom motywacji pracowników zapewnia Czytaj więcej »

Targi branżowe

Są takie dni w życiu większości przedsiębiorców, na które czeka się z pewną dozą emocji. Jedni z niechęcią i lekkim niepokojem wypatrują ich nadejścia, a inni, aż przebierają nogami z radości i odliczają dni do rozpoczęcia wydarzenia. O czym mowa? O targach branżowych, podczas których będziemy mieli okazję wystawić swoją firmę i zaprezentować w pełnej krasie swoją ofertę, nowości, które wprowadziliśmy lub inne rozwiązania, którymi chcielibyśmy się pochwalić. Co zrobić, żeby wypaść na nich jak najlepiej i zawsze być wśród tej drugiej, zadowolonej grupy biznesmenów? Czytaj więcej »

zaskoczenie klienta

Pisaliśmy już o tym, że rozdawanie gadżetów reklamowych jest świetną drogą do podbicia serc naszych klientów. Stworzyliśmy także listę najbardziej uniwersalnych artykułów promocyjnych, które będą pasowały do każdego rodzaju działalności i sprawdzą się jako podarunki dla klientów we wszystkich branżach. Wciąż najbardziej popularnymi gadżetami są Czytaj więcej »

obiekcje klientów

Zazwyczaj nie chcemy być krytykowani i obawiamy się być narażeni na nieprzychylne opinie na nasz temat. To samo powinno dotyczyć obiekcji dotyczących naszej firmy lub proponowanych przez nas usług. Zapominamy jednak o tym, że uwagi klienta możemy przekuć w nas sukces, bo przecież skoro wkłada on swoją energię w zgłoszenie nam swoich wątpliwości, to znaczy, że chociaż w małym stopniu (ale jednak!) jest on zainteresowany naszymi produktami. Dlatego, jeśli założymy, że narzekający klient chceCzytaj więcej »

blog firmowy

Blog to wariant strony internetowej, na której twórca zamieszcza wpisy o określonej tematyce. Publikacje, usystematyzowane chronologicznie, tworzą swojego rodzaju dziennik. Prowadzenie bloga firmowego, to kolejna opcja, którą można wykorzystać do komunikowania się ze swoimi klientami.Czytaj więcej »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.