Zamówienia

Zamówienia
Jak wygląda podróż po Twoje zamówienie?
Punkt 1: Wybierz miejsce docelowe.
Ogólne warunki

Strona www.tech-media.pl posiada ponad 30 000 produktów w swojej ofercie. To dużo, ale możemy znacznie ułatwić dobór najlepszych dla Ciebie rozwiązań. Gdy powiesz nam, czego szukasz, otrzymasz darmową, indywidualną ofertę stworzoną z uwzględnieniem Twoich potrzeb, celi i oczekiwań.

Bez względu na to, czy masz konkretną wizję produktu, którego szukasz, czy szukasz po prostu inspiracji i koncepcji – napisz do nas. Możesz to zrobić za pomocą czatu, na adres mailowy biuro@tech-media.pl lub przez formularz kontaktowy dostępny w zakładce kontakt.

Informacje zawarte na stronie www.tech-media.pl nie stanowią oferty sprzedażowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania zapytania.

Punkt 2: Zapoznaj się z mapą i zatankuj!
Ceny i płatność

Gdy otrzymasz ofertę cenową (wartości podane na stronie mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Są to ceny netto, należy doliczyć do nich właściwy podatek VAT, koszty znakowania oraz personalizacji), to tak jakbyś otworzył mapę podróży. Poznasz wtedy ostateczną cenę wraz z kosztem dostawy i personalizacji, czas realizacji i wszystkie najważniejsze informacje. Pamiętaj, że wycena jest ważna przez 7 dni roboczych. Po tym czasie musisz potwierdzić jej aktualność.

Podobnie jak zmienne są krajobrazy i widoki podczas podróży, tak w naszym przypadku ceny mogą ulec zmianie. Może się tak zdarzyć w przypadku znacznych zmian kursów walut, stawek celnych, stawek podatku VAT lub zmian cen zakupu. Dlatego zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia zmian w cenach prezentowanych na stronie www.tech-media.pl.

Przed rozpoczęciem tej niezwykłej podróży trzeba zatankować. Dlatego zamówienia realizujemy na podstawie przedpłat. Jednak dla stałych odkrywców gadżetów reklamowych, mamy możliwość odroczenia płatności.

Punkt 3: Spotkajmy się na miejscu!
Dostawa

Gdy Twoje zamówienie zostanie zrealizowane, wyruszy w podróż do Ciebie. Termin dostawy potwierdzony przez nas podczas składania zamówienia jest terminem ostatecznym i wiążącym obie strony. Jednak w przypadku zdarzeń losowych zastrzegamy sobie prawo do jego zmiany po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Tobą.

Ze względów technologicznych, przy niektórych artykułach zastrzegamy sobie możliwość dostarczenia +/- 5% w stosunku do zamawianej ilości towaru.

Standardowo wysyłka próbek czy prototypów odbywa się na koszt zamawiającego (chyba że ustaliliśmy inaczej).

Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania wysyłki towaru w momencie niewywiązania się z zobowiązań finansowych dotyczących poprzednich dostaw.

Punkt 4: A co w razie kolizji?
Reklamacje

Gdy kurier dostarczy zamówienie, koniecznie sprawdź jego zgodność z warunkami umowy. W razie uszkodzeń sporządź protokół reklamacyjny w obecności kuriera, a następnie zgłoś nam to za pomocą maila. Reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, podejmując kroki w celu jej rozwiązania.

Punkt 5: Szczegóły techniczne

Mimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, iż publikowane dane techniczne i zdjęcia nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. Produkty pokazane na zdjęciach i ich kolorystyka mogą nieznacznie różnić się od ich rzeczywistego wyglądu ze względu na technologię wyświetlania obrazu na monitorze.





Jednak pomimo ograniczeń technicznych pamiętaj jedną rzecz – jeśli nie uda się gdzieś dotrzeć autem, to mamy jeszcze samoloty, statki czy hulajnogi w zanadrzu. :)
Mamy wspólny cel, dotrzemy tam razem!

Produkt dnia

Lady-Fit Original Tee

Lady-Fit Original Tee

Cena od: 8,00 zł

Gifts and presents

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.