Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
Zdjęcie biurka, na którym znajdują się przedmioty przydatne do pracy: laptop, notes, ołówek, okulary i filiżanka z kawą. Notatnik zajmuje centralną część zdjęcia, a na nim jest duży napis "MARKETING" w kontekście nowoczesnego marketingu.

W centrum zainteresowania współczesnego zarządzania firmą jest obecnie konsument. To od niego tak naprawdę zależy sukces naszego biznesu, dlatego też jako przedsiębiorcy, powinniśmy dążyć do maksymalizacji zysków poprzez zwiększenie satysfakcji klienta. Jakie działania należy podjąć, aby konsument był zadowolony z naszych usług? Podstawą w tym przypadku jest informacja o preferencjach i potrzebach odbiorcy oraz zbudowanie relacji opartej na dialogu. Właśnie dlatego tak ważna jest komunikacja w nowoczesnym marketingu.

Klasyczne formy reklamy bazowały na jednostronnym przekazie i oczekiwaniu na reakcje i decyzje zakupowe klientów. Natomiast marketing oparty o Czytaj więcej »

E-mail marketing

Istnieje kilka sprawdzonych sposobów na to, aby w wirtualnym świecie dotrzeć do klienta i zachęcić go do zakupów naszych towarów. Jednym z nich jest wysyłanie maili. Wbrew pozorom, nie jest to takie łatwe i wymaga odpowiednio dużej wiedzy o kliencie, oraz przemyślanej strategii marketingowej. Często bardzo pomocne są programy automatyzujące  czynności marketingowe, z których warto korzystać. Przygotowanie mailingu zaczyna się już od wymyślenia jego tematu, tak, aby klient w ogóle zechciał zagłębić się w jego treść. (Sprawdź jaki tytuł powinien być w temacie e-mail, aby nie został on od razu usunięty). Następnie należy przygotować wartościową treśćCzytaj więcej »

Mężczyzna odbierający maila na telefonie

Czy wiedzieliście o tym, że nawet wtedy, kiedy wysyłamy służbowe maile, możemy korzystać z socjotechnik, które pozwolą nam osiągnąć sukces? Nasze życie opiera się o relacje z innymi ludźmi i sposób, w jaki komunikujemy się z nimi, determinuje naszą pozycję w społeczeństwie. Według niektórych socjologów, życie społeczne to ciągła wymiana dóbr i usług, a tylko od naszej postawy zależy na jakim miejscu w hierarchii możemy się znaleźć. Również specjaliści w dziedzinie psychologii zapewniają, że inni postrzegają nas takimi, jakimi sami siebie widzimy, dlatego też najprościej byłoby po prostu myśleć osobie dobrze i taką postawę prezentować. Czytaj więcej »

Czy muzyka wpływa na produktywność w pracy?

Zmysł słuchu wykształca się już na etapie życia płodowego i nawet nienarodzone dzieci potrafią manifestować swoje zadowolenie lub jego brak, spowodowany dźwiękami, które do nich docierają. Na późniejszych etapach życia kształtują się nasze upodobania muzyczne i styl słuchania muzyki. To ona towarzyszy nam w różnych sytuacjach i nadaje różnym chwilom odpowiedni nastrój. Potrafi też wpływać naCzytaj więcej »

young business man and business woman in conflict

Czy coś tak pozornie mało kłopotliwego, jak nazwa stanowiska, może mieć duże znaczenie dla osoby, która je piastuje? Ustalenie podstawowych obowiązków pracownika, jeszcze przed podjęciem jego pracy, jest kluczowe dla podpisania umowy zgodnie z wymogami prawa pracy. Również późniejsze pełnienie swojej funkcji będzie łatwiejsze dla podwładnego, jeśli będzie on miał ustalony jasny zakres swoich zadań i będzie wiedział z czego może zostać Czytaj więcej »

Planowanie pracy w natłoku obowiązków

Wyobraź sobie, że budynek, w którym właśnie się znajdujesz, został zbudowany bez planu. Da się to zrobić? Da, ale czy warto? O ile postawimy bezCzytaj więcej »

sklep-internetowy

Uruchomienie sklepu internetowego wymaga dużo pracy, niekiedy poprzedzonej miesiącami przygotowań, tworzeniem baz danych, poszukiwaniem towarów i rozmów z dostawcami. Jeżeli wydawało się nam, że z dniem, w którym nasz webshop jest gotowy do publikacji na stronie internetowej, skończyła się nasza najcięższa praca, toCzytaj więcej »

roznice-b2b-i-b2c

B2B i B2C to rodzaj relacji, jaka łączy podmioty podczas wymiany interesów. B2B to zależność łącząca firmy (businness to bussiness), natomiast B2C (business to consumer) to transakcje, które realizowane są między firmą a klientem ostatecznym. Różnice między B2B i B2C możemy zaobserwować na wielu płaszczyznach prowadzenia działalności, odCzytaj więcej »

channel-marketing

Channel Marketing związany jest ze sposobem dystrybucji towarów w obszarze branży B2B. Sprzedaż produktów odbywa się w tym przypadku przy udziale pośredników, dzięki którym producent czy też importer dociera do klienta ostatecznego. Jeżeli prowadzimy przedsiębiorstwo produkujące określone dobra i chcemy sprzedawać towar na dużą skalę, powinniśmy poszukać firm chętnych do tego, aby nawiązać z nami stałą współpracę, dzięki której będziemy mieli możliwość utworzenia sieci pośredników. Takie rozwiązanie sprawi, żeCzytaj więcej »

newsletters

Jedną z form docierania do naszych klientów jest regularna wysyłka mailingu. Jednak, aby było to skuteczne narzędzie internetowe, musimy dotrzeć do jak największej ilości osób, które wyraziły na to zgodę. Jak stworzyć i stale powiększać swoją bazę mailingową? Należy po prostuCzytaj więcej »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.