Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
Prezenty dla pracowników

Jeśli tu jesteś to być może – tak jak ja – mierzysz się z wyzwaniem, jakim jest pozyskanie i utrzymanie dobrych pracowników w organizacji. Zjawisko wielkiej rezygnacji, inflacja, wojna, pandemia, czy nowe przepisy – wszystko to składa się na mieszankę wybuchową, w której nikt jeszcze nie stworzył idealnej recepty, jak działać. To od takich ludzi jak Ty czy ja zależy przyszłość przedsiębiorstw. Bez względu na to, czy zajmujesz się pracownikami bezpośrednio (jako dział HR, właściciel itp.), czy tylko dostałeś zadanie stworzenia prezentów dla pracowników, zamieszczam tu kilka wskazówek, które zapewne okażą się pomocne. Sprawdź sam pomysły na prezenty dla pracowników.

Read more »

Strategia na kryzys

Bez względu na to czy jesteś pracownikiem czy właścicielem firmy, informacje zawarte w tym artykule mogą wiele Ci dać. Zapewne każdy z nas teraz myśli o przyszłości gospodarczej w kraju i świecie oraz o tym co zmieni się na rynku pracy. Dlatego tak ważne jest, abyśmy podejmowali kroki w pełni wykorzystujące szanse, które daje kryzys.

Read more »

Co robić w czasie kryzysu

 „Firma nie powinna nigdy pozwolić na to, aby kryzys przeszedł niewykorzystany”

Hannah Jones, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w Nike

 

Kryzys to okazja do dalszego wzrostu?

Read more »

Rebranding

Niekiedy przychodzi taki moment w życiu firmy, w którym należy przeprowadzić gruntowne zmiany wizerunkowe, związane z innymi przemianami, których firma doświadczyła. Czasami jest to delikatna zmiana związana z wprowadzeniem nowych produktów. W innych przypadkach przemiany dotyczącą poważnej konwersji kierunku działania lub profilu przedsiębiorstwa, a jeszcze w innych przypadkach po prostu  obraz firmy w świadomości klientów rozmył się i przestał mieć wpływ na ich decyzje zakupowe. Także w sytuacji, w której dwie firmy łączą się i zaczynają działać jako jedna marka, niezbędny jest rebranding.
Read more »

Rozmowa kwalifikacyjna - elegancko ubrany mężczyzna wyciąga rękę jakby chciał przywitać właśnie Ciebie. W tle stoją biznwsowo ubrani ludzie i rozmawiają.

Poszukiwania pracy i spotkania z potencjalnymi pracodawcami zazwyczaj wzbudzają w nas skrajne uczucia i wywołują stres u niejednego rekrutowanego. Pamiętaj jednak, że już samo to, że zaproszono Cię do siedziby firmy na rozmowę kwalifikacyjna, świadczy o tym, że TwojeRead more »

Event Marketing

Ludzie od zawsze gromadzili się na różnego rodzaju zgromadzeniach i spotkaniach, a „bywanie” w towarzystwie było oznaką pozycji społecznej. Kiedyś organizacja tego typu wydarzeń leżała najczęściej po stronie Read more »

Oczekiwanie dzisiejszego klienta - sklep internetowy to podstawa.

Marylin Monroe powiedziała kiedyś, że pieniądze szczęścia nie dają, zadowolenie dają dopiero zakupy. Trudno się z tym nie zgodzić, przyglądając się przemianom stylu życia i konsumpcji współczesnego społeczeństwa. Według socjologów główną cechą otaczającej nas rzeczywistości jest jej płynność i zmienność. Zmieniają się nie tylko potrzeby konsumentów. Pojawiają się też nowe dobra i usługi, które potrafią te potrzeby zaspokoić. Kim jest współczesny konsument i jakie ma oczekiwania wobec zakupów?Read more »

Branded Content w B2B unikatowe treści dla klienta

Każda firma pragnie kojarzyć się swoim klientom jako fachowy i profesjonalny podmiot, wobec którego można mieć zaufanie. Jak promować produkty i usług poprzez reklamę w mediach i Internecie, wiemy wszyscy. Natomiast przekazywanie odbiorcom wartości, jakimi się kierujemy i budowanie wizerunku firmy nie jest już tak proste i oczywiste. Warto zaangażować konsumentów w komunikację z firmą. Najlepiej w taki sposób, aby na jej podstawie wytwarzała się długofalowa relacja, oparta na wiarygodności i pewności co do jakości naszej pracy. Takiej strategii służy między innymi Branded Content. Na czym polega i jak wykorzystać go w branży B2B?Read more »

Profil firmowy na LinkedIn

LinkedIn to portal zrzeszający zawodowców z całego świata, którzy reprezentują różne dziedziny biznesu. Pozwala on na nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów między różnymi firmami i pracownikami. Dostępna jest też opcja tworzenia wirtualnych CV oraz wizytówek firmy. Prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn jest wartościową formą zaistnienia w sieci. To kolejne miejsce w Internecie, w którym mamy możliwość kreowania wizerunku firmy. Korzystając z niego mamy szanse zaprezentować się potencjalnym kontrahentom, poinformować ich o swoich osiągnięciach. To też dobre miejsce do poszukiwania i rekrutowania pracowników. Jak więc prowadzić profil firmowy na LinkedIn?
Read more »

Czym jest zarządzanie zwinne?

Współcześnie istnieje wiele rynków, na których wszelkie zmiany zachodzą niezwykle szybko i dynamicznie. Dotyczy to między innymi branż, których praca opiera się o media czy Internet. Codziennie na świecie ogłasza się kolejne osiągnięcia z dziedzin zarządzania, marketingu i komunikacji na tych właśnie obszarach działania. Chcąc wystartować z firmą, bądź nowym projektem w tej dość niestabilnej przestrzeni, należy niekiedy podjąć ryzyko. Czasem opłaca się wskoczyć na rynek ze swoimRead more »

Produkt dnia

Zestaw do pisania w pudełku

Zestaw do pisania w pudełku

Cena od: 4,20 zł

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.