Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
Planowanie pracy w natłoku obowiązków

Wyobraź sobie, że budynek, w którym właśnie się znajdujesz, został zbudowany bez planu. Da się to zrobić? Da, ale czy warto? O ile postawimy bezCzytaj więcej »

sklep-internetowy

Uruchomienie sklepu internetowego wymaga dużo pracy, niekiedy poprzedzonej miesiącami przygotowań, tworzeniem baz danych, poszukiwaniem towarów i rozmów z dostawcami. Jeżeli wydawało się nam, że z dniem, w którym nasz webshop jest gotowy do publikacji na stronie internetowej, skończyła się nasza najcięższa praca, toCzytaj więcej »

roznice-b2b-i-b2c

B2B i B2C to rodzaj relacji, jaka łączy podmioty podczas wymiany interesów. B2B to zależność łącząca firmy (businness to bussiness), natomiast B2C (business to consumer) to transakcje, które realizowane są między firmą a klientem ostatecznym. Różnice między B2B i B2C możemy zaobserwować na wielu płaszczyznach prowadzenia działalności, odCzytaj więcej »

channel-marketing

Channel Marketing związany jest ze sposobem dystrybucji towarów w obszarze branży B2B. Sprzedaż produktów odbywa się w tym przypadku przy udziale pośredników, dzięki którym producent czy też importer dociera do klienta ostatecznego. Jeżeli prowadzimy przedsiębiorstwo produkujące określone dobra i chcemy sprzedawać towar na dużą skalę, powinniśmy poszukać firm chętnych do tego, aby nawiązać z nami stałą współpracę, dzięki której będziemy mieli możliwość utworzenia sieci pośredników. Takie rozwiązanie sprawi, żeCzytaj więcej »

newsletters

Jedną z form docierania do naszych klientów jest regularna wysyłka mailingu. Jednak, aby było to skuteczne narzędzie internetowe, musimy dotrzeć do jak największej ilości osób, które wyraziły na to zgodę. Jak stworzyć i stale powiększać swoją bazę mailingową? Należy po prostuCzytaj więcej »

zasady-etyki

Umiejętność komunikowania się i obycie w różnych sferach naszego życia, czyni z nas ludzi dobrze wychowanych i kulturalnych, a chyba większość z nas chce być tak właśnie postrzegana. Kompetencje dotyczące ogólnie przyjętego kanonu zachowań doskonali się praktycznie przez całe życie, jednak podstawy savior-vivre powinien znać każdy. Ta wyrafinowana sztuka dobrego wychowania odnosi się się doCzytaj więcej »

blogi

Blogi zyskały na popularności kilkanaście lat temu i cieszą się nią do dziś. Mimo, że wielu blogerów przeniosło się obecnie na Facebook’a i Instagrama, stawiając raczej na krótkie formy wypowiedzi okraszone dużą ilością zdjęć, to publikacje tematyczne na blogach nadal zyskują swoich czytelników. Tematyka blogów dostępnych w sieci jest naprawdę różnorodna i każdy użytkownik znajdzie dla siebie wartościowe treści. Dodatkowo, blog może być doskonałym narzędziemCzytaj więcej »

konsument

Jednym z czynników, które mają znaczenie dla konsumentów, podczas podejmowania decyzji o zakupie, są opinie innych użytkowników o produkcie lub usłudze. Sklepy internetowe często posiadają możliwość ocenienia poziomu zadowolenia z transakcji i z zakupionego produktu. Wielu przedsiębiorców zamartwia się tym, kiedy klienci wystawiają imCzytaj więcej »

social media

Udało się – mamy wreszcie funpage’a firmowego na Facebook’u, konto na Instagramie i od czasu do czasu publikujemy na Twitterze. Wiemy już jakie treści najlepiej udostępniać naszym odbiorcom, jakich zasad komunikacji trzymać się w kontaktach z naszymi klientami i jakich hashtag’ów używać, by osiągnąć sukces. Jednak czy wiecie, że kolejnym kryterium, mogącym zaważyć na naszej widoczności w sieci, jestCzytaj więcej »

marketing_audio

Podobno muzyka łagodzi obyczaje, poprawia samopoczucie i potrafi łączyć pokolenia. Może także w nienachalny sposób oddziaływać na nastrój naszych klientów, umilić im czas spędzony w naszym biurze czy punkcie sprzedaży, ale też wpłynąć na ich decyzję zakupową. Tempo muzyki i jej rytm, a także jej natężenie mają dużeCzytaj więcej »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.