Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
Oczekiwanie dzisiejszego klienta - sklep internetowy to podstawa.

Marylin Monroe powiedziała kiedyś, że pieniądze szczęścia nie dają, zadowolenie dają dopiero zakupy. Trudno się z tym nie zgodzić, przyglądając się przemianom stylu życia i konsumpcji współczesnego społeczeństwa. Według socjologów główną cechą otaczającej nas rzeczywistości jest jej płynność i zmienność. Zmieniają się nie tylko potrzeby konsumentów. Pojawiają się też nowe dobra i usługi, które potrafią te potrzeby zaspokoić. Kim jest współczesny konsument i jakie ma oczekiwania wobec zakupów?Czytaj więcej »

Branded Content w B2B unikatowe treści dla klienta

Każda firma pragnie kojarzyć się swoim klientom jako fachowy i profesjonalny podmiot, wobec którego można mieć zaufanie. Jak promować produkty i usług poprzez reklamę w mediach i Internecie, wiemy wszyscy. Natomiast przekazywanie odbiorcom wartości, jakimi się kierujemy i budowanie wizerunku firmy nie jest już tak proste i oczywiste. Warto zaangażować konsumentów w komunikację z firmą. Najlepiej w taki sposób, aby na jej podstawie wytwarzała się długofalowa relacja, oparta na wiarygodności i pewności co do jakości naszej pracy. Takiej strategii służy między innymi Branded Content. Na czym polega i jak wykorzystać go w branży B2B?Czytaj więcej »

Profil firmowy na LinkedIn

LinkedIn to portal zrzeszający zawodowców z całego świata, którzy reprezentują różne dziedziny biznesu. Pozwala on na nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów między różnymi firmami i pracownikami. Dostępna jest też opcja tworzenia wirtualnych CV oraz wizytówek firmy. Prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn jest wartościową formą zaistnienia w sieci. To kolejne miejsce w Internecie, w którym mamy możliwość kreowania wizerunku firmy. Korzystając z niego mamy szanse zaprezentować się potencjalnym kontrahentom, poinformować ich o swoich osiągnięciach. To też dobre miejsce do poszukiwania i rekrutowania pracowników. Jak więc prowadzić profil firmowy na LinkedIn?
Czytaj więcej »

Czym jest zarządzanie zwinne?

Współcześnie istnieje wiele rynków, na których wszelkie zmiany zachodzą niezwykle szybko i dynamicznie. Dotyczy to między innymi branż, których praca opiera się o media czy Internet. Codziennie na świecie ogłasza się kolejne osiągnięcia z dziedzin zarządzania, marketingu i komunikacji na tych właśnie obszarach działania. Chcąc wystartować z firmą, bądź nowym projektem w tej dość niestabilnej przestrzeni, należy niekiedy podjąć ryzyko. Czasem opłaca się wskoczyć na rynek ze swoimCzytaj więcej »

Dress Code w biznesie

Wizerunek to hasło, które bardzo często pojawia się w naszych artykułach. Jest on częścią naszego funkcjonowania w przestrzeni publicznej. Dotyczy zarówno pojedynczych osób, jak i firm oraz organizacji. Wizerunek nie musi w stu procentach odzwierciedlać osobowości jednostki nim obdarzonej. Jednak w biznesie jest to niezwykle istotne pojęcie, ponieważ na wizerunku firmowym opiera się niekiedy powodzenie całości przedsięwzięcia. Jednym z elementów wizerunku jest to, jak inni nas widzą. A dokładniej sposób, w jaki ubieramy i prezentujemy się w biurze i na spotkaniach z klientami. Ma to ogromne znaczenie i wpływa na nasze kontakty biznesowe.Czytaj więcej »

Program lojalnościowy

Coraz więcej sklepów oferuje dziś możliwość założenia karty stałego klienta, na którą można zbierać punkty i wymieniać je na nagrody bądź upusty na kolejne zakupy. Trend ten dotyczy również sklepów internetowych, które mogą premiować swoich stałych klientów, którzy zdecydowali się założyć konto na ich platformie. Taka praktyka sprawia, że konsument przywiązuje się do danego sprzedawcy i chcąc zyskać na swojej lojalności, będzie do niego wracał po kolejne towary. Dla samego sklepu takie rozwiązanie również przynosi ogrom korzyści, chociażby związane z gromadzeniem informacji na temat preferencji zakupowych swoich odbiorów. Zbierając w jednym miejscu historie sprzedaży danego klienta, sklep może oferować towary pasujące  niemal idealnie do jego profilu konsumenckiego.  Jest to sytuacja win-win, w której obie strony czerpią korzyści z danego rozwiązania. Dlaczego jeszcze warto zastanowić się nad wprowadzeniem programu lojalnościowego w swojej firmie?Czytaj więcej »

Kobieta siedzi przy biurku, na biurku stoi laptop. Patrzy z zainteresowaniem na mężczyznę, który stoi obok i tłumaczy coś na temat treści w laptopie. Scena przedstawia konstruktywną krytykę w pracy

Krytyka nigdy nie jest przyjemna i sprawia, że czujemy się niekomfortowo. W zależności od sytuacji i kontekstu przyjmujemy ją z różnymi emocjami. Czasem przyznajemy, że mogliśmy się mylić i zrobić coś niezgodnie z założeniami. Zdarza się jednak, że z krytyką w pracy nie zgadzamy się totalnie i czujemy się skrzywdzeni czyjąś opinią. O ile w życiu prywatnym możemy pozwolić sobie w takich momentach na nieco więcej emocji, to w pracy musimy zachować zimną krew i zadbać o swój profesjonalizm. Jak poradzić sobie ze słowami krytyki w życiu zawodowym?
Czytaj więcej »

Motywowanie pracowników to ogromne wyzwanie dla liderów zespołu

Motywacja to bardzo potężna siła napędzająca nas do podejmowania różnych aktywności. Odnosi się do każdej dziedziny życia i bez niej nie osiągnęlibyśmy wiele. Motywują nas różne czynniki, w zależności od sytuacji, w jakiej się znajdujemy. Czasami są to typowe potrzeby fizjologiczne takie jak głód, pragnienie czy poczucie bezpieczeństwa. Czasem są to bodźce psychologiczne, odnoszące się do ludzkiego pragnienia przynależności do grupy, potrzeby uznania czy osiągnięć. Motywacja nie jest czymś stałym, danym nam raz na całe życie. Wręcz przeciwnie, jej poziom uwarunkowany jest wieloma czynnikami i niekiedy trzeba jej pomóc, by czegoś dokonać. Również w życiu zawodowym człowiek nie osiągnie wiele, jeżeli nie będzie odpowiednio zmotywowany i zorientowany na cel. Bodźce popychające ludzi do działaniaCzytaj więcej »

Brand hero pod postacią figurki stoi na stole, a obok jest teks "Brand Hero"

Brand Hero walczy o Twoją markę!

Prowadząc działania marketingowe dla swojej firmy, z pewnością korzystałeś z wielu metod zaistnienia w świadomości klientów. Zapewne wielu osobom oczywistym wydaje się fakt, że nośnikiem reklamowym mogą być billboardy, ulotki, komunikaty telewizyjne czy internetowe lub chociażby gadżety promocyjne. Jednak czy kiedykolwiek myślałeś o tym, aby do pomocy w tej kwestii wezwać super bohatera? A w zasadzie brand hero, który pomoże w walce z nudnymi formami reklamy i stanie się jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów wizerunku przedsiębiorstwa. Czy warto wykreować swojego własnego brand hero?Czytaj więcej »

Zdjęcie biurka, na którym znajdują się przedmioty przydatne do pracy: laptop, notes, ołówek, okulary i filiżanka z kawą. Notatnik zajmuje centralną część zdjęcia, a na nim jest duży napis "MARKETING" w kontekście nowoczesnego marketingu.

W centrum zainteresowania współczesnego zarządzania firmą jest obecnie konsument. To od niego tak naprawdę zależy sukces naszego biznesu, dlatego też jako przedsiębiorcy, powinniśmy dążyć do maksymalizacji zysków poprzez zwiększenie satysfakcji klienta. Jakie działania należy podjąć, aby konsument był zadowolony z naszych usług? Podstawą w tym przypadku jest informacja o preferencjach i potrzebach odbiorcy oraz zbudowanie relacji opartej na dialogu. Właśnie dlatego tak ważna jest komunikacja w nowoczesnym marketingu.

Klasyczne formy reklamy bazowały na jednostronnym przekazie i oczekiwaniu na reakcje i decyzje zakupowe klientów. Natomiast marketing oparty o Czytaj więcej »

Produkt dnia

Brelok- otwieracz do butelek

Brelok- otwieracz do butelek

Cena od: 3,60 zł

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.