Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
Rebranding

Niekiedy przychodzi taki moment w życiu firmy, w którym należy przeprowadzić gruntowne zmiany wizerunkowe, związane z innymi przemianami, których firma doświadczyła. Czasami jest to delikatna zmiana związana z wprowadzeniem nowych produktów. W innych przypadkach przemiany dotyczącą poważnej konwersji kierunku działania lub profilu przedsiębiorstwa, a jeszcze w innych przypadkach po prostu  obraz firmy w świadomości klientów rozmył się i przestał mieć wpływ na ich decyzje zakupowe. Także w sytuacji, w której dwie firmy łączą się i zaczynają działać jako jedna marka, niezbędny jest rebranding.
Read more »

Rozmowa kwalifikacyjna - elegancko ubrany mężczyzna wyciąga rękę jakby chciał przywitać właśnie Ciebie. W tle stoją biznwsowo ubrani ludzie i rozmawiają.

Poszukiwania pracy i spotkania z potencjalnymi pracodawcami zazwyczaj wzbudzają w nas skrajne uczucia i wywołują stres u niejednego rekrutowanego. Pamiętaj jednak, że już samo to, że zaproszono Cię do siedziby firmy na rozmowę kwalifikacyjna, świadczy o tym, że TwojeRead more »

Event Marketing

Ludzie od zawsze gromadzili się na różnego rodzaju zgromadzeniach i spotkaniach, a „bywanie” w towarzystwie było oznaką pozycji społecznej. Kiedyś organizacja tego typu wydarzeń leżała najczęściej po stronie Read more »

Oczekiwanie dzisiejszego klienta - sklep internetowy to podstawa.

Marylin Monroe powiedziała kiedyś, że pieniądze szczęścia nie dają, zadowolenie dają dopiero zakupy. Trudno się z tym nie zgodzić, przyglądając się przemianom stylu życia i konsumpcji współczesnego społeczeństwa. Według socjologów główną cechą otaczającej nas rzeczywistości jest jej płynność i zmienność. Zmieniają się nie tylko potrzeby konsumentów. Pojawiają się też nowe dobra i usługi, które potrafią te potrzeby zaspokoić. Kim jest współczesny konsument i jakie ma oczekiwania wobec zakupów?Read more »

Branded Content w B2B unikatowe treści dla klienta

Każda firma pragnie kojarzyć się swoim klientom jako fachowy i profesjonalny podmiot, wobec którego można mieć zaufanie. Jak promować produkty i usług poprzez reklamę w mediach i Internecie, wiemy wszyscy. Natomiast przekazywanie odbiorcom wartości, jakimi się kierujemy i budowanie wizerunku firmy nie jest już tak proste i oczywiste. Warto zaangażować konsumentów w komunikację z firmą. Najlepiej w taki sposób, aby na jej podstawie wytwarzała się długofalowa relacja, oparta na wiarygodności i pewności co do jakości naszej pracy. Takiej strategii służy między innymi Branded Content. Na czym polega i jak wykorzystać go w branży B2B?Read more »

Profil firmowy na LinkedIn

LinkedIn to portal zrzeszający zawodowców z całego świata, którzy reprezentują różne dziedziny biznesu. Pozwala on na nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów między różnymi firmami i pracownikami. Dostępna jest też opcja tworzenia wirtualnych CV oraz wizytówek firmy. Prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn jest wartościową formą zaistnienia w sieci. To kolejne miejsce w Internecie, w którym mamy możliwość kreowania wizerunku firmy. Korzystając z niego mamy szanse zaprezentować się potencjalnym kontrahentom, poinformować ich o swoich osiągnięciach. To też dobre miejsce do poszukiwania i rekrutowania pracowników. Jak więc prowadzić profil firmowy na LinkedIn?
Read more »

Czym jest zarządzanie zwinne?

Współcześnie istnieje wiele rynków, na których wszelkie zmiany zachodzą niezwykle szybko i dynamicznie. Dotyczy to między innymi branż, których praca opiera się o media czy Internet. Codziennie na świecie ogłasza się kolejne osiągnięcia z dziedzin zarządzania, marketingu i komunikacji na tych właśnie obszarach działania. Chcąc wystartować z firmą, bądź nowym projektem w tej dość niestabilnej przestrzeni, należy niekiedy podjąć ryzyko. Czasem opłaca się wskoczyć na rynek ze swoimRead more »

Dress Code w biznesie

Wizerunek to hasło, które bardzo często pojawia się w naszych artykułach. Jest on częścią naszego funkcjonowania w przestrzeni publicznej. Dotyczy zarówno pojedynczych osób, jak i firm oraz organizacji. Wizerunek nie musi w stu procentach odzwierciedlać osobowości jednostki nim obdarzonej. Jednak w biznesie jest to niezwykle istotne pojęcie, ponieważ na wizerunku firmowym opiera się niekiedy powodzenie całości przedsięwzięcia. Jednym z elementów wizerunku jest to, jak inni nas widzą. A dokładniej sposób, w jaki ubieramy i prezentujemy się w biurze i na spotkaniach z klientami. Ma to ogromne znaczenie i wpływa na nasze kontakty biznesowe.Read more »

Program lojalnościowy

Coraz więcej sklepów oferuje dziś możliwość założenia karty stałego klienta, na którą można zbierać punkty i wymieniać je na nagrody bądź upusty na kolejne zakupy. Trend ten dotyczy również sklepów internetowych, które mogą premiować swoich stałych klientów, którzy zdecydowali się założyć konto na ich platformie. Taka praktyka sprawia, że konsument przywiązuje się do danego sprzedawcy i chcąc zyskać na swojej lojalności, będzie do niego wracał po kolejne towary. Dla samego sklepu takie rozwiązanie również przynosi ogrom korzyści, chociażby związane z gromadzeniem informacji na temat preferencji zakupowych swoich odbiorów. Zbierając w jednym miejscu historie sprzedaży danego klienta, sklep może oferować towary pasujące  niemal idealnie do jego profilu konsumenckiego.  Jest to sytuacja win-win, w której obie strony czerpią korzyści z danego rozwiązania. Dlaczego jeszcze warto zastanowić się nad wprowadzeniem programu lojalnościowego w swojej firmie?Read more »

Kobieta siedzi przy biurku, na biurku stoi laptop. Patrzy z zainteresowaniem na mężczyznę, który stoi obok i tłumaczy coś na temat treści w laptopie. Scena przedstawia konstruktywną krytykę w pracy

Krytyka nigdy nie jest przyjemna i sprawia, że czujemy się niekomfortowo. W zależności od sytuacji i kontekstu przyjmujemy ją z różnymi emocjami. Czasem przyznajemy, że mogliśmy się mylić i zrobić coś niezgodnie z założeniami. Zdarza się jednak, że z krytyką w pracy nie zgadzamy się totalnie i czujemy się skrzywdzeni czyjąś opinią. O ile w życiu prywatnym możemy pozwolić sobie w takich momentach na nieco więcej emocji, to w pracy musimy zachować zimną krew i zadbać o swój profesjonalizm. Jak poradzić sobie ze słowami krytyki w życiu zawodowym?
Read more »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.