Jeśli tu jesteś to być może – tak jak ja – mierzysz się z wyzwaniem, jakim jest pozyskanie i utrzymanie dobrych pracowników w organizacji. Zjawisko wielkiej rezygnacji, inflacja, wojna, pandemia, czy nowe przepisy – wszystko to składa się na mieszankę wybuchową, w której nikt jeszcze nie stworzył idealnej recepty, jak działać. To od takich ludzi jak Ty czy ja zależy przyszłość przedsiębiorstw. Bez względu na to, czy zajmujesz się pracownikami bezpośrednio (jako dział HR, właściciel itp.), czy tylko dostałeś zadanie stworzenia prezentów dla pracowników, zamieszczam tu kilka wskazówek, które zapewne okażą się pomocne. Sprawdź sam pomysły na prezent dla pracownika.
Świat biznesu rządzi się swoimi prawami – także tymi niewypisanymi. Elegancja, taktyka i dobre maniery to klucz do budowania i utrzymywania relacji. A upominki? Są nieodzownym elementem tej gry – zwłaszcza w okresie świątecznym. Jak jednak nie zgubić się w labiryncie zasad i oczekiwań? Jak z gracją dawać i otrzymywać prezenty biznesowe, nie tracąc przy tym twarzy?
W naszej branży sezon na Boże Narodzenie jest cały rok, a potrzeby klientów można podzielić na dwie kategorie:
- Ci, którzy szukają gotowych zestawów
- Ci, którzy sami komponują prezenty.
Jeśli należysz do tej pierwszej grupy, to zapraszam Cię do zapoznania się z naszą ofertą gotowych zestawów, które personalizujemy i dostarczamy na życzenie – do firmy, do pracowników, do paczkomatów – czy gdzie sobie życzysz. Znajdziesz je klikając tu.
W szybko zmieniającym się świecie HR, bycie zorganizowanym i na bieżąco z ważnymi datami jest kluczem do sukcesu, ale to nie jest główny powód zainteresowania kalendarzami reklamowymi.
Coraz więcej badań naukowych dowodzi, że prowadzenie odręcznego kalendarza ma korzystny wpływ na nasz mózg.
Właśnie dlatego kalendarze reklamowe na rok 2024 stały się gorącym tematem wśród specjalistów HR. Kalendarze te nie tylko służą jako poręczne narzędzie do śledzenia świąt i ważnych wydarzeń, ale także stanowią wyjątkową okazję dla firm do promowania swojej marki, angażowania pracowników oraz dbanie o nich. Dzięki przyciągającym wzrok projektom i spersonalizowanym wiadomościom kalendarze te służą jako stałe przypomnienie wartości i celów firm. Specjaliści HR rozumieją, jak ważne jest
Sezon na gadżety eventowe trwa w pełni i jeszcze przez długie tygodnie będziemy cieszyć się obfitością wydarzeń organizowanych zarówno w kraju jak i za granicą. Co za tym stoi, przed nami miesiące intensywnej pracy nad pomysłami i realizacją imprez, które mają do osiągnięcia wyznaczone cele. Jest to również odpowiedni moment na to, by podzielić się naszymi obserwacjami na temat trendów eventowych 2023 roku.
ESG co to?
Skrót ESG jest doskonale znany w firmach, w których ważne są sprawy dotyczące środowiska i ludzi. Jest również zanany w organizacjach, które potrafią wykorzystać siłę wizerunku na własną korzyść. Jednak czym właściwie jest ESG?
ESG to skrót powstały z pierwszych liter angielskich słów: enviromental, social responsibility, corporate governance (środowisko, społeczna odpowiedzialność i ład korporacyjny). Są to czynniki, na podstawie których powstają pozafinansowe ratingi i oceny przedsiębiorstw, państw i innych organizacji.
Szczególnie głośno o ESG zrobiło się po tym, jak w listopadzie 2022 roku Parlament Europejski przyjął dyrektywę CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive). Określa ona jakie podmioty zostaną w najbliższym czasie objęte obowiązkiem raportowania ESG w organizacji. W przypadku dużych firm obowiązek ten wchodzi już od stycznia 2024 roku.Read more »
Każdy początek roku to idealny czas na przyjrzenie się spekulacjom na temat nadchodzących trendów. Choć zalążki wielu z nich mogliśmy obserwować w poprzednich latach, to przeszły one płynnie do 2023, by dopiero w nim rozkwitać. Poniżej przedstawiamy wykorzystanie trendów graficznych na gadżetach reklamowych – zwłaszcza tych do pełnej personalizacji. Jest to część pierwsza artykułu dotyczącego trendów 2023.Read more »
Bez względu na to czy jesteś pracownikiem czy właścicielem firmy, informacje zawarte w tym artykule mogą wiele Ci dać. Zapewne każdy z nas teraz myśli o przyszłości gospodarczej w kraju i świecie oraz o tym co zmieni się na rynku pracy. Dlatego tak ważne jest, abyśmy podejmowali kroki w pełni wykorzystujące szanse, które daje kryzys.
Niekiedy przychodzi taki moment w życiu firmy, w którym należy przeprowadzić gruntowne zmiany wizerunkowe, związane z innymi przemianami, których firma doświadczyła. Czasami jest to delikatna zmiana związana z wprowadzeniem nowych produktów. W innych przypadkach przemiany dotyczącą poważnej konwersji kierunku działania lub profilu przedsiębiorstwa, a jeszcze w innych przypadkach po prostu obraz firmy w świadomości klientów rozmył się i przestał mieć wpływ na ich decyzje zakupowe. Także w sytuacji, w której dwie firmy łączą się i zaczynają działać jako jedna marka, niezbędny jest rebranding.
Read more »