Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
Hashtags

Jest taki znak na klawiaturze, tuż nad cyferką „3”, przez niektórych nazywany pieszczotliwie płotkiem. Tak naprawdę jest to „hash” i można wykorzystać go do promowania swojej firmy! Jak działa ten mały znaczek i jak użyć go w działaniach marketingowych?Czytaj więcej »

myslenie_kreatywne

Wielcy twórcy i myśliciele tego świata mieli swoje własne sposoby na poszukiwanie weny twórczej. Niektóre z nich były naprawdę oryginalne i zaskakiwały ludzi z ich najbliższego otoczenia. Z kolei ich naśladowcy i wielbiciele wielokrotnie zadawali pytania swoimCzytaj więcej »

e-mail

Codziennie odbieramy kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt wiadomości e-mail. Jeśli chodzi o maile z ofertami, to stosujemy różne praktyki. Niektóre z nich ignorujemy, inne od razu usuwamy do kosza, a jeszcze inne intrygują nas swoim tematem na tyle, że otwieramy je i chcemy poznać ich treść. Już na podstawie tej lekcji powinniśmy Czytaj więcej »

chęć do działania

„Pomyślę o tym jutro”- tak zwykła mawiać w trudnych momentach Scarlett O’Hara, bohaterka słynnej powieści „Przeminęło z wiatrem”. Być może takie podejście jest dobrym rozwiązaniem dla naszego komfortu psychicznego, ale jeszcze nigdy nikomu nie przyniosło korzyści i nie rozwiązało w pełni żadnego poważnego problemu. Odkładanie różnych rzeczy na później nie jest Czytaj więcej »

wizerunek firmy

Pora zastanowić się nad tym, jak pracować nad pozytywnym wizerunkiem firmy, jak go wzmacniać i utrwalać? Działania, mające na celu zwiększenie pozytywnych opinii, dotyczących naszej pracy powinny przebiegać na wielu płaszczyznach i obejmować zarównoCzytaj więcej »

Aroma_marketing

Jeżeli wydaje się Wam, że marketingowcy korzystając ze swoich sztuczek często wodzą nas za nos…to macie rację! I to w dosłownym sensie, ponieważ jednym z rodzajów działań marketingowych, wykorzystywanych do budowania świadomości marki, jest Czytaj więcej »

reklama natywna

Zapewne wszyscy znamy to uczucie irytacji, kiedy jesteśmy w trakcie oglądania interesującego programu i w kulminacyjnym momencie pojawia się przerwa reklamowa. Wiele osób w takiej sytuacji przełącza chwilowo kanał, albo wychodzi zrobić sobie herbatę. To samo dotyczy natrętnych i denerwujących reklam w Internecie: wielkich okienek wyskakujących co chwilę, kiedy przeglądamy strony lub spotów reklamowych z automatycznie włączanym dźwiękiem, które Czytaj więcej »

wybitny sprzedawca

Podobno każdy z nas rodzi się z zestawem cech osobowości, które predysponują nas do podejmowania określonej pracy w przyszłości. Jednak lubimy też takie historie, w których człowiek, któremu nie dawano szans na zdobycie określonego stanowiska, swoją ciężką pracą, uporem i determinacją osiągnął sukces. A jak jest z handlowcami? Czy można zostać wybitnym sprzedawcąCzytaj więcej »

czy youtube pomaga

Pamiętacie reklamy telewizyjne, w których występował Marek Konrad, Edyta Górniak czy Anna Maria Jopek? Kiedyś bardziej zaufalibyśmy bankowi, w którym swoje oszczędności ulokował Konrad lub chętniej kupilibyśmy wodę mineralną, którą poleca Anna Maria Jopek, prawda? Dziś gwiazdy kina i muzyki nadal są mile widziane w kampaniach reklamowych, jednak środek ciężkości przesunął się w zupełnie inne Czytaj więcej »

rozmowa kwalifikacyjna

Poszukiwania pracy i spotkania z potencjalnymi pracodawcami zazwyczaj wzbudzają w nas skrajne uczucia i wywołują stres u niejednego rekrutowanego. Niektórzy potrafią podejść do rozmów w sprawie pracy z dystansem i na luzie. Innych paraliżuje strach i ciężko im zapanować nad emocjami. Pamiętaj jednak – już samo to, że zaproszono Cię do siedziby firmy na rozmowę klasyfikacyjną, świadczy o Tym, że Twoje CV zainteresowało osoby odpowiedzialne za Czytaj więcej »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.