Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
social_media

Kryzys w social mediach może wybuchnąć z pozornie nic nie znaczącego komentarza jakiegoś użytkownika, albo przy okazji dyskusji, w którą wdaliśmy się w nieumiejętny sposób. Rysa na naszym wizerunku może pojawić się z powodu nieprzemyślanego wpisu czy publikacji. Jednak granica między tym, co jest wybaczalne i zostanie zapomniane, a tym, co poważnie zaszkodzi naszej marce jestCzytaj więcej »

strategia_oceanu

Sytuację na rynku można określać na setki różnych sposobów, odnosząc się do mniej lub bardziej poetyckich porównań. Dla niektórych jest to dżungla, w której czają się niebezpieczeństwa, a tylko co odważniejsi i sprytniejsi zdobędą tytuł króla. Dla innych jest to plansza do gry, w której znaczący gracze urządzają rozgrywki i dążą do zdobycia pierwszego miejsca. Jeszcze inni widzą przestrzeń biznesową jakCzytaj więcej »

motywy zakupowe

Co jest najlepszym sposobem na zwiększenie swojej sprzedaży? Oczywiście, odpowiedź nie jest jednoznaczna i samo zagadnienie jest wielowymiarowe. Ważny jest zarówno sam towar, jego odpowiednia reklama, solidny serwis i nienaganna obsługa klienta. Jednak zanim wprowadzimy w życie powyższe czynniki, musimy najpierwCzytaj więcej »

Hashtags

Jest taki znak na klawiaturze, tuż nad cyferką „3”, przez niektórych nazywany pieszczotliwie płotkiem. Tak naprawdę jest to „hash” i można wykorzystać go do promowania swojej firmy! Jak działa ten mały znaczek i jak użyć go w działaniach marketingowych?Czytaj więcej »

myslenie_kreatywne

Wielcy twórcy i myśliciele tego świata mieli swoje własne sposoby na poszukiwanie weny twórczej. Niektóre z nich były naprawdę oryginalne i zaskakiwały ludzi z ich najbliższego otoczenia. Z kolei ich naśladowcy i wielbiciele wielokrotnie zadawali pytania swoimCzytaj więcej »

e-mail

Codziennie odbieramy kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt wiadomości e-mail. Jeśli chodzi o maile z ofertami, to stosujemy różne praktyki. Niektóre z nich ignorujemy, inne od razu usuwamy do kosza, a jeszcze inne intrygują nas swoim tematem na tyle, że otwieramy je i chcemy poznać ich treść. Już na podstawie tej lekcji powinniśmy Czytaj więcej »

chęć do działania

„Pomyślę o tym jutro”- tak zwykła mawiać w trudnych momentach Scarlett O’Hara, bohaterka słynnej powieści „Przeminęło z wiatrem”. Być może takie podejście jest dobrym rozwiązaniem dla naszego komfortu psychicznego, ale jeszcze nigdy nikomu nie przyniosło korzyści i nie rozwiązało w pełni żadnego poważnego problemu. Odkładanie różnych rzeczy na później nie jest Czytaj więcej »

wizerunek firmy

Pora zastanowić się nad tym, jak pracować nad pozytywnym wizerunkiem firmy, jak go wzmacniać i utrwalać? Działania, mające na celu zwiększenie pozytywnych opinii, dotyczących naszej pracy powinny przebiegać na wielu płaszczyznach i obejmować zarównoCzytaj więcej »

Aroma_marketing

Jeżeli wydaje się Wam, że marketingowcy korzystając ze swoich sztuczek często wodzą nas za nos…to macie rację! I to w dosłownym sensie, ponieważ jednym z rodzajów działań marketingowych, wykorzystywanych do budowania świadomości marki, jest Czytaj więcej »

reklama natywna

Zapewne wszyscy znamy to uczucie irytacji, kiedy jesteśmy w trakcie oglądania interesującego programu i w kulminacyjnym momencie pojawia się przerwa reklamowa. Wiele osób w takiej sytuacji przełącza chwilowo kanał, albo wychodzi zrobić sobie herbatę. To samo dotyczy natrętnych i denerwujących reklam w Internecie: wielkich okienek wyskakujących co chwilę, kiedy przeglądamy strony lub spotów reklamowych z automatycznie włączanym dźwiękiem, które Czytaj więcej »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.