Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
marka swiadomosc

Wizerunek to ogół odczuć, wiedzy, skojarzeń i emocji, jakie wywołuje w nas dany przedmiot, osoba lub instytucja. Sposób, w jaki nasza firma jawi się w świadomości naszych obecnych i potencjalnych odbiorców jest kluczowy dla jej funkcjonowania na rynku. Musimy włożyć wiele pracy w to, aby nasza marka stała się na tyle znana, aby konsumenci w ogóle ją kojarzyli i rozpoznawali jej produkty. Równolegle do tworzenia wartości i świadomości marki, powinniśmy prowadzić Read more »

gadzet_reklamowy

W komunikacji marketingowej z klientami stawiamy w ostatnich latach na nowoczesne technologie i obecność firmy w Internecie. Warto jednak takie działania prowadzić równocześnie z bardziej tradycyjnymi formami promocji naszego biznesu. Niezawodnym sposobem na zyskanie sympatii klientów i zaistnienie w ich świadomości jest wykorzystanieRead more »

inbound-marketing

Tradycyjne i popularne do niedawna działania marketingowe z zakresu outbound marketingu przynoszą mniejszą skuteczność niż kilka, kilkanaście lat temu. Do takich działań należy reklama zewnętrzna na różnego rodzaju bilbordach i banerach, reklama telewizyjna i radiowa, a także internetowe działania promocyjne, jednak oparte na niespersonalizowanych przekazach. Obecnie o wiele większą skuteczność przynosi aktywność z zakresuRead more »

dobry_handlowiec

Handlowcy to bardzo ważne ogniwo łączące właścicieli firm z ich klientami. To oni najczęściej kontaktują się z konsumentami, współtworzą wizerunek firmy i mają bezpośredni wpływ na wyniki sprzedażowe. Od momentu, w którym pozyskamy nowego klienta, do czasu, aż zakupi on nasze produkty musimy pracować na wielu płaszczyznach, aby sfinalizować sprzedaż. Obyty handlowiec będzie umiał odnaleźć się w tym procesie i punkt po punkcie doprowadzić go do końca. Jednak mniej doświadczony sprzedawca możeRead more »

wypalenie

Długotrwały stres w pracy, niesprzyjające środowisko zawodowe, powtarzalne obowiązki i brak docenienia przez pracodawcę mogą przygnębiać i wpływać negatywnie na nastrój i samoocenę. Jeśli takie momenty zwątpienia przeplatane są częstymi chwilami, w których czujemy satysfakcję i zadowolenie z ukończonego projektu czy wykonanego zadania, jeszcze nie ma wielu powodów do niepokoju. Gdy jednak taki stan utrzymuje się długo lub pogłębia się, to już niewiele może nas dzielić od wypalenia zawodowego. Jak rozpoznać, że ten moment nadchodzi?Read more »

social_media

Kryzys w social mediach może wybuchnąć z pozornie nic nie znaczącego komentarza jakiegoś użytkownika, albo przy okazji dyskusji, w którą wdaliśmy się w nieumiejętny sposób. Rysa na naszym wizerunku może pojawić się z powodu nieprzemyślanego wpisu czy publikacji. Jednak granica między tym, co jest wybaczalne i zostanie zapomniane, a tym, co poważnie zaszkodzi naszej marce jestRead more »

strategia_oceanu

Sytuację na rynku można określać na setki różnych sposobów, odnosząc się do mniej lub bardziej poetyckich porównań. Dla niektórych jest to dżungla, w której czają się niebezpieczeństwa, a tylko co odważniejsi i sprytniejsi zdobędą tytuł króla. Dla innych jest to plansza do gry, w której znaczący gracze urządzają rozgrywki i dążą do zdobycia pierwszego miejsca. Jeszcze inni widzą przestrzeń biznesową jakRead more »

motywy zakupowe

Co jest najlepszym sposobem na zwiększenie swojej sprzedaży? Oczywiście, odpowiedź nie jest jednoznaczna i samo zagadnienie jest wielowymiarowe. Ważny jest zarówno sam towar, jego odpowiednia reklama, solidny serwis i nienaganna obsługa klienta. Jednak zanim wprowadzimy w życie powyższe czynniki, musimy najpierwRead more »

Hashtags

Jest taki znak na klawiaturze, tuż nad cyferką „3”, przez niektórych nazywany pieszczotliwie płotkiem. Tak naprawdę jest to „hash” i można wykorzystać go do promowania swojej firmy! Jak działa ten mały znaczek i jak użyć go w działaniach marketingowych?Read more »

myslenie_kreatywne

Wielcy twórcy i myśliciele tego świata mieli swoje własne sposoby na poszukiwanie weny twórczej. Niektóre z nich były naprawdę oryginalne i zaskakiwały ludzi z ich najbliższego otoczenia. Z kolei ich naśladowcy i wielbiciele wielokrotnie zadawali pytania swoimRead more »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.