Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
blogi

Blogi zyskały na popularności kilkanaście lat temu i cieszą się nią do dziś. Mimo, że wielu blogerów przeniosło się obecnie na Facebook’a i Instagrama, stawiając raczej na krótkie formy wypowiedzi okraszone dużą ilością zdjęć, to publikacje tematyczne na blogach nadal zyskują swoich czytelników. Tematyka blogów dostępnych w sieci jest naprawdę różnorodna i każdy użytkownik znajdzie dla siebie wartościowe treści. Dodatkowo, blog może być doskonałym narzędziemRead more »

konsument

Jednym z czynników, które mają znaczenie dla konsumentów, podczas podejmowania decyzji o zakupie, są opinie innych użytkowników o produkcie lub usłudze. Sklepy internetowe często posiadają możliwość ocenienia poziomu zadowolenia z transakcji i z zakupionego produktu. Wielu przedsiębiorców zamartwia się tym, kiedy klienci wystawiają imRead more »

social media

Udało się – mamy wreszcie funpage’a firmowego na Facebook’u, konto na Instagramie i od czasu do czasu publikujemy na Twitterze. Wiemy już jakie treści najlepiej udostępniać naszym odbiorcom, jakich zasad komunikacji trzymać się w kontaktach z naszymi klientami i jakich hashtag’ów używać, by osiągnąć sukces. Jednak czy wiecie, że kolejnym kryterium, mogącym zaważyć na naszej widoczności w sieci, jestRead more »

marketing_audio

Podobno muzyka łagodzi obyczaje, poprawia samopoczucie i potrafi łączyć pokolenia. Może także w nienachalny sposób oddziaływać na nastrój naszych klientów, umilić im czas spędzony w naszym biurze czy punkcie sprzedaży, ale też wpłynąć na ich decyzję zakupową. Tempo muzyki i jej rytm, a także jej natężenie mają dużeRead more »

customer_marketing

Pracując z klientem ostatecznym, szczególnie kiedy stawiamy na sprzedaż internetową, musimy wnikliwie obserwować zachowania użytkowników sieci. Aby przygotować dla nich odpowiednią ofertę, czy akcję promocyjną, warto podzielić ich na grupy i zastosować konkretne strategie nakierowane na dany target.  Jednak model robienia zakupów uległ zmianom i klienci mogą mieszać się między grupami, do których ich kiedyś przypisaliśmy. Musimy więc często dokonywać Read more »

marka swiadomosc

Wizerunek to ogół odczuć, wiedzy, skojarzeń i emocji, jakie wywołuje w nas dany przedmiot, osoba lub instytucja. Sposób, w jaki nasza firma jawi się w świadomości naszych obecnych i potencjalnych odbiorców jest kluczowy dla jej funkcjonowania na rynku. Musimy włożyć wiele pracy w to, aby nasza marka stała się na tyle znana, aby konsumenci w ogóle ją kojarzyli i rozpoznawali jej produkty. Równolegle do tworzenia wartości i świadomości marki, powinniśmy prowadzić Read more »

gadzet_reklamowy

W komunikacji marketingowej z klientami stawiamy w ostatnich latach na nowoczesne technologie i obecność firmy w Internecie. Warto jednak takie działania prowadzić równocześnie z bardziej tradycyjnymi formami promocji naszego biznesu. Niezawodnym sposobem na zyskanie sympatii klientów i zaistnienie w ich świadomości jest wykorzystanieRead more »

inbound-marketing

Tradycyjne i popularne do niedawna działania marketingowe z zakresu outbound marketingu przynoszą mniejszą skuteczność niż kilka, kilkanaście lat temu. Do takich działań należy reklama zewnętrzna na różnego rodzaju bilbordach i banerach, reklama telewizyjna i radiowa, a także internetowe działania promocyjne, jednak oparte na niespersonalizowanych przekazach. Obecnie o wiele większą skuteczność przynosi aktywność z zakresuRead more »

dobry_handlowiec

Handlowcy to bardzo ważne ogniwo łączące właścicieli firm z ich klientami. To oni najczęściej kontaktują się z konsumentami, współtworzą wizerunek firmy i mają bezpośredni wpływ na wyniki sprzedażowe. Od momentu, w którym pozyskamy nowego klienta, do czasu, aż zakupi on nasze produkty musimy pracować na wielu płaszczyznach, aby sfinalizować sprzedaż. Obyty handlowiec będzie umiał odnaleźć się w tym procesie i punkt po punkcie doprowadzić go do końca. Jednak mniej doświadczony sprzedawca możeRead more »

wypalenie

Długotrwały stres w pracy, niesprzyjające środowisko zawodowe, powtarzalne obowiązki i brak docenienia przez pracodawcę mogą przygnębiać i wpływać negatywnie na nastrój i samoocenę. Jeśli takie momenty zwątpienia przeplatane są częstymi chwilami, w których czujemy satysfakcję i zadowolenie z ukończonego projektu czy wykonanego zadania, jeszcze nie ma wielu powodów do niepokoju. Gdy jednak taki stan utrzymuje się długo lub pogłębia się, to już niewiele może nas dzielić od wypalenia zawodowego. Jak rozpoznać, że ten moment nadchodzi?Read more »

Produkt dnia

Długopis Compo naturalny

Długopis Compo naturalny

Cena od: 0,59 zł

Gifts and presents

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.