Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
social media

Udało się – mamy wreszcie funpage’a firmowego na Facebook’u, konto na Instagramie i od czasu do czasu publikujemy na Twitterze. Wiemy już jakie treści najlepiej udostępniać naszym odbiorcom, jakich zasad komunikacji trzymać się w kontaktach z naszymi klientami i jakich hashtag’ów używać, by osiągnąć sukces. Jednak czy wiecie, że kolejnym kryterium, mogącym zaważyć na naszej widoczności w sieci, jestCzytaj więcej »

marketing_audio

Podobno muzyka łagodzi obyczaje, poprawia samopoczucie i potrafi łączyć pokolenia. Może także w nienachalny sposób oddziaływać na nastrój naszych klientów, umilić im czas spędzony w naszym biurze czy punkcie sprzedaży, ale też wpłynąć na ich decyzję zakupową. Tempo muzyki i jej rytm, a także jej natężenie mają dużeCzytaj więcej »

customer_marketing

Pracując z klientem ostatecznym, szczególnie kiedy stawiamy na sprzedaż internetową, musimy wnikliwie obserwować zachowania użytkowników sieci. Aby przygotować dla nich odpowiednią ofertę, czy akcję promocyjną, warto podzielić ich na grupy i zastosować konkretne strategie nakierowane na dany target.  Jednak model robienia zakupów uległ zmianom i klienci mogą mieszać się między grupami, do których ich kiedyś przypisaliśmy. Musimy więc często dokonywać Czytaj więcej »

marka swiadomosc

Wizerunek to ogół odczuć, wiedzy, skojarzeń i emocji, jakie wywołuje w nas dany przedmiot, osoba lub instytucja. Sposób, w jaki nasza firma jawi się w świadomości naszych obecnych i potencjalnych odbiorców jest kluczowy dla jej funkcjonowania na rynku. Musimy włożyć wiele pracy w to, aby nasza marka stała się na tyle znana, aby konsumenci w ogóle ją kojarzyli i rozpoznawali jej produkty. Równolegle do tworzenia wartości i świadomości marki, powinniśmy prowadzić Czytaj więcej »

gadzet_reklamowy

W komunikacji marketingowej z klientami stawiamy w ostatnich latach na nowoczesne technologie i obecność firmy w Internecie. Warto jednak takie działania prowadzić równocześnie z bardziej tradycyjnymi formami promocji naszego biznesu. Niezawodnym sposobem na zyskanie sympatii klientów i zaistnienie w ich świadomości jest wykorzystanieCzytaj więcej »

inbound-marketing

Tradycyjne i popularne do niedawna działania marketingowe z zakresu outbound marketingu przynoszą mniejszą skuteczność niż kilka, kilkanaście lat temu. Do takich działań należy reklama zewnętrzna na różnego rodzaju bilbordach i banerach, reklama telewizyjna i radiowa, a także internetowe działania promocyjne, jednak oparte na niespersonalizowanych przekazach. Obecnie o wiele większą skuteczność przynosi aktywność z zakresuCzytaj więcej »

dobry_handlowiec

Handlowcy to bardzo ważne ogniwo łączące właścicieli firm z ich klientami. To oni najczęściej kontaktują się z konsumentami, współtworzą wizerunek firmy i mają bezpośredni wpływ na wyniki sprzedażowe. Od momentu, w którym pozyskamy nowego klienta, do czasu, aż zakupi on nasze produkty musimy pracować na wielu płaszczyznach, aby sfinalizować sprzedaż. Obyty handlowiec będzie umiał odnaleźć się w tym procesie i punkt po punkcie doprowadzić go do końca. Jednak mniej doświadczony sprzedawca możeCzytaj więcej »

wypalenie

Długotrwały stres w pracy, niesprzyjające środowisko zawodowe, powtarzalne obowiązki i brak docenienia przez pracodawcę mogą przygnębiać i wpływać negatywnie na nastrój i samoocenę. Jeśli takie momenty zwątpienia przeplatane są częstymi chwilami, w których czujemy satysfakcję i zadowolenie z ukończonego projektu czy wykonanego zadania, jeszcze nie ma wielu powodów do niepokoju. Gdy jednak taki stan utrzymuje się długo lub pogłębia się, to już niewiele może nas dzielić od wypalenia zawodowego. Jak rozpoznać, że ten moment nadchodzi?Czytaj więcej »

social_media

Kryzys w social mediach może wybuchnąć z pozornie nic nie znaczącego komentarza jakiegoś użytkownika, albo przy okazji dyskusji, w którą wdaliśmy się w nieumiejętny sposób. Rysa na naszym wizerunku może pojawić się z powodu nieprzemyślanego wpisu czy publikacji. Jednak granica między tym, co jest wybaczalne i zostanie zapomniane, a tym, co poważnie zaszkodzi naszej marce jestCzytaj więcej »

strategia_oceanu

Sytuację na rynku można określać na setki różnych sposobów, odnosząc się do mniej lub bardziej poetyckich porównań. Dla niektórych jest to dżungla, w której czają się niebezpieczeństwa, a tylko co odważniejsi i sprytniejsi zdobędą tytuł króla. Dla innych jest to plansza do gry, w której znaczący gracze urządzają rozgrywki i dążą do zdobycia pierwszego miejsca. Jeszcze inni widzą przestrzeń biznesową jakCzytaj więcej »

Produkt dnia

Stojak na media Thumbs Up

Stojak na media Thumbs Up

Cena od: 6,10 zł

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.