Pierwsza | Poprzednia | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Następna | Ostatnia
konkurencja

Konkurencja nie śpi i możesz być pewny, że liczący się gracze rynkowi stale opracowują metody i techniki na pokonanie swoich biznesowych rywali. Duże zagęszczenie firm o podobnym profilu, łatwa dostępność towarów i walka cenowa, to czynniki, które sprawiają, że rywalizacja wśród przedsiębiorstw jest naprawdę duża. Co możesz zrobić, aby wybić się na tle swoich konkurentów i być o krok przed nimi? Czytaj więcej »

strona internetowa

Strona internetowa naszej firmy jest jej wyróżnikiem, dlatego należy zadbać o treści, które na niej zamieszczamy. Witryna www standardowo zawiera przynajmniej kilka zakładek, dotyczących oferty firmy, jej realizacji czy danych kontaktowych. Jednak jednym z ważniejszych podpunktów, który powinien znaleźć się na naszej stronie, jest zakładka „O NAS”. Może się wydawać, że stworzenie niedługiego tekstu, opisującego Twoje przedsiębiorstwo to nic trudnego, jednak jeśli przychodzi co do czego, to trudno nam w ciekawy sposób przedstawić się kontrahentom. Czytaj więcej »

rozmowa z klientem przez telefon

Pisaliśmy już o tym, w jaki sposób należy przygotować się do spotkania z klientami. Rozmowa telefoniczna wydaje się znacznie mniejszym wyzwaniem niż spotkanie twarzą w twarz. Nic bardziej mylnego. Podczas konwersacji telefonicznej nie widzimy klienta, nie możemy obserwować jego reakcji i musimy polegać jedynie na interpretacji tonu jego głosu. Rozmowę telefoniczną także znacznie łatwiej jest zakończyć, niż wyjść ze spotkania biznesowego. Dlatego też należy włożyć dużo wysiłku w utrzymanie uwagi klienta na Czytaj więcej »

spotkanie z klientem

Prowadzenie firmy i obecność naszego przedsiębiorstwa na rynku, nierozerwalnie związane jest z nawiązywaniem nowych kontaktów i utrzymywaniem dobrych relacji z partnerami i kontrahentami. Jednym ze sposobów na podtrzymywanie więzi zawodowych są spotkania z klientami. Możemy podczas nich zaprezentować nową ofertę, przestawić produkt lub sfinalizować sprzedaż naszych usług. Czytaj więcej »

klient ma racje

„Klient nasz pan!” i „Klient ma zawsze rację!” to popularne twierdzenia, które krążą wśród osób, prowadzących swój biznes. Zakładając, że to klient ma pieniądze i to on płaci za nasze usługi, próbujemy zrobić wszystko, aby go zadowolić, czasem nawet kosztem własnych racji. Może się wydawać, że przytakiwanie klientowi, nawet wtedy, kiedy nie jest to zasadne, a także potulne próby rozwiązania sytuacji, przyniosą odbiorcy naszych usług Czytaj więcej »

360 stopni dookoła reklamy

Spot reklamowy. Przed nami bohater i tło. Jeden kadr i jedna perspektywa. Odbiorca widzi tylko to, co mieści się w ramach ekranu telewizora, monitora lub smartfona. Nie ma się czemu dziwić, przecież to zupełnie normalne. Normalne i nudne. W ostatnich latach znacznie zmieniły się oczekiwania konsumentów wobec komunikowania się z marką. Czytaj więcej »

wirtualny marketing

Oglądając filmy Scince Fiction, jeszcze kilkanaście lat temu nie zdawaliśmy sobie sprawy z tego, że tak naprawdę zaglądamy w przyszłość i mamy do czynienia z rozwiązaniami, które będą dostępne dla zwykłych ludzi w całkiem niedługim odstępie czasu. Jednym z takich rozwiązań jest wirtualna rzeczywistość, z angielskiego Virtual Reality. Podejść do tego tematu było kilka i już na początku lat 90-tych powstawały pierwsze projekty kasków lub hełmów z okularami, za pośrednictwem których emitowano odbiorcy obrazy i filmy. Potrzeba było jednak ponad 20 lat, aby Czytaj więcej »

snapchat nowe narzędzie

Przede wszystkim odpowiedzmy sobie na pytanie o to, czym w ogóle jest, ten jakże sławny wśród młodzieży, Snapchat? Jest to internetowa aplikacja, dostępna dla użytkowników od 2011 roku, za pośrednictwem której mogą oni wysyłać do siebie wiadomości ze zdjęciami i filmikami. Powiecie, że to przecież nic nowego i taką samą usługę oferuje milion innych aplikacji. Otóż to, co wyróżnia Snapchat’a na tle innych propozycji, to krótki termin ważności przesłanego pliku. Czytaj więcej »

jak być widocznym w internecie

Dawniej funkcję reklamy stanowił po prostu szyld naszego przedsiębiorstwa. Później przyszła możliwość promocji w prasie i telewizji. Ale obecnie wszyscy dobrze wiemy, że jeżeli o danej firmie nie ma choćby jednej wzmianki w Internecie, to firma ta nie istnieje. Internet jednak posiada tak ogromne zasoby informacji na najróżniejsze tematy, że ciężko jest tak po prostu w nim zaistnieć. Czytaj więcej »

klient

Rozwój biznesu polega między innymi na ciągle zwiększającej się liczbie stałych klientów. Ale przy dużej konkurencyjności ofert innych firm, wyzwaniem staje się przekonanie potencjalnego kontrahenta, by zamawiał produkty lub usługi właśnie u nas. Przedsiębiorcy wielokrotnie zastanawiają się co robią nie tak, że klient nie decyduje się na skorzystanie z ich usług. Przecież prezentują ofertę, przedstawiają najważniejsze informacje, ustalają optymalną cenę, a jednak nadal Czytaj więcej »

Produkt dnia

Długopis ze stylusem i zakreślaczem Nash

Długopis/rysik oraz zakreślacz Nash

Cena od: 2,40 zł

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.