Pierwsza | Poprzednia | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Następna | Ostatnia
outsourcing

Już od kilkunastu lat, bardzo prężnie rozwija się sektor usług outsourcingowych i dotyczy to praktycznie wszystkich gałęzi biznesu. Taki stan rzeczy związany jest przede wszystkim z nowymi sposobami zarządzania przedsiębiorstwem i optymalizacją funkcjonowania firmy. Czasami, bardziej opłacalną praktyką jest Read more »

kubek

Gadżety reklamowe mają ogromną moc promowania firm wśród potencjalnych i obecnych klientów. Wybór jest ogromny, ponieważ dostawcy, rok po roku, próbują zaskoczyć nas swoimi propozycjami. Jednak czy istnieją artykuły promocyjne na tyle uniwersalne, aby mogły być zastosowane w każdej branży? Read more »

działania PR

Działania Public Relations dla firm, to nic innego jak budowanie i operowanie swoim wizerunkiem, a także tworzenie relacji z naszymi klientami i parterami w biznesie. PR kojarzy się głownie z mediami i kontaktem z dziennikarzami, jednak to tylko niewielki fragment działań, które mogą wpłynąć na nasz pozytywny obraz w oczach odbiorców. Jak wiele działań, związanych z zarządzaniem biznesem, również PR wymagaRead more »

email_marketing

Jednym ze sposobów dotarcia do pożądanej przez naszą firmę grupy odbiorców, jest poznanie dokładnie jej przedstawicieli. Dotyczy to oczywiście cech demograficznych, takich jak płeć, wiek, miejsce zamieszkania czy rodzaj wykonywanej pracy. Ale równie ważnym aspektem jest Read more »

czy cena jest ważna?

Jakie czynniki są najbardziej istotne, jeżeli chodzi o sprzedaż naszych usług? Dlaczego klienci decydują się zakupić dany towar, rezygnując z podobnego, proponowanego przez konkurencję? Pierwszą odpowiedzią, jaka przychodzi nam do głowy, jest oczywiście: „najlepsza cena!”. Gdyby jednak tylko pieniądze decydowały o tym, że klient wybiera konkretną firmę, to wszelkie działania przedsiębiorców, opierałyby się wyłącznie o konkurencję cenową. Tymczasem istnieje szereg innych detali, które są dla klientów równieRead more »

Jak znależć klienta

Prowadzenie swojego biznesu nie miałoby najmniejszego sensu, gdyby nie ludzie, którzy korzystają z naszych usług i chcą kupować nasze towary. Dobrze jest mieć stałe i sprawdzone grono odbiorców, o które powinniśmy dbać. Jednak jeśli zależy nam na rozwoju i wzroście dochodów, to musimy podejmować także działania nakierowane na Read more »

personalizacja

Pojęcie komunikacji marketingowej zyskało zupełnie nowy wymiar wraz z upowszechnieniem radioodbiorników i telewizorów. Stały się one kanałem komunikacyjnym między przedsiębiorcami a klientami. Niedługo potem zaczęły rozwijać się narzędzia promocyjne, które miały pomóc reklamodawcom w dotarciu do swoich odbiorców. Read more »

konkurencja

Konkurencja nie śpi i możesz być pewny, że liczący się gracze rynkowi stale opracowują metody i techniki na pokonanie swoich biznesowych rywali. Duże zagęszczenie firm o podobnym profilu, łatwa dostępność towarów i walka cenowa, to czynniki, które sprawiają, że rywalizacja wśród przedsiębiorstw jest naprawdę duża. Co możesz zrobić, aby wybić się na tle swoich konkurentów i być o krok przed nimi? Read more »

strona internetowa

Strona internetowa naszej firmy jest jej wyróżnikiem, dlatego należy zadbać o treści, które na niej zamieszczamy. Witryna www standardowo zawiera przynajmniej kilka zakładek, dotyczących oferty firmy, jej realizacji czy danych kontaktowych. Jednak jednym z ważniejszych podpunktów, który powinien znaleźć się na naszej stronie, jest zakładka „O NAS”. Może się wydawać, że stworzenie niedługiego tekstu, opisującego Twoje przedsiębiorstwo to nic trudnego, jednak jeśli przychodzi co do czego, to trudno nam w ciekawy sposób przedstawić się kontrahentom. Read more »

rozmowa z klientem przez telefon

Pisaliśmy już o tym, w jaki sposób należy przygotować się do spotkania z klientami. Rozmowa telefoniczna wydaje się znacznie mniejszym wyzwaniem niż spotkanie twarzą w twarz. Nic bardziej mylnego. Podczas konwersacji telefonicznej nie widzimy klienta, nie możemy obserwować jego reakcji i musimy polegać jedynie na interpretacji tonu jego głosu. Rozmowę telefoniczną także znacznie łatwiej jest zakończyć, niż wyjść ze spotkania biznesowego. Dlatego też należy włożyć dużo wysiłku w utrzymanie uwagi klienta na Read more »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.