Pierwsza | Poprzednia | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Następna | Ostatnia
email_marketing

Jednym ze sposobów dotarcia do pożądanej przez naszą firmę grupy odbiorców, jest poznanie dokładnie jej przedstawicieli. Dotyczy to oczywiście cech demograficznych, takich jak płeć, wiek, miejsce zamieszkania czy rodzaj wykonywanej pracy. Ale równie ważnym aspektem jest Czytaj więcej »

czy cena jest ważna?

Jakie czynniki są najbardziej istotne, jeżeli chodzi o sprzedaż naszych usług? Dlaczego klienci decydują się zakupić dany towar, rezygnując z podobnego, proponowanego przez konkurencję? Pierwszą odpowiedzią, jaka przychodzi nam do głowy, jest oczywiście: „najlepsza cena!”. Gdyby jednak tylko pieniądze decydowały o tym, że klient wybiera konkretną firmę, to wszelkie działania przedsiębiorców, opierałyby się wyłącznie o konkurencję cenową. Tymczasem istnieje szereg innych detali, które są dla klientów równieCzytaj więcej »

Jak znależć klienta

Prowadzenie swojego biznesu nie miałoby najmniejszego sensu, gdyby nie ludzie, którzy korzystają z naszych usług i chcą kupować nasze towary. Dobrze jest mieć stałe i sprawdzone grono odbiorców, o które powinniśmy dbać. Jednak jeśli zależy nam na rozwoju i wzroście dochodów, to musimy podejmować także działania nakierowane na Czytaj więcej »

personalizacja

Pojęcie komunikacji marketingowej zyskało zupełnie nowy wymiar wraz z upowszechnieniem radioodbiorników i telewizorów. Stały się one kanałem komunikacyjnym między przedsiębiorcami a klientami. Niedługo potem zaczęły rozwijać się narzędzia promocyjne, które miały pomóc reklamodawcom w dotarciu do swoich odbiorców. Czytaj więcej »

konkurencja

Konkurencja nie śpi i możesz być pewny, że liczący się gracze rynkowi stale opracowują metody i techniki na pokonanie swoich biznesowych rywali. Duże zagęszczenie firm o podobnym profilu, łatwa dostępność towarów i walka cenowa, to czynniki, które sprawiają, że rywalizacja wśród przedsiębiorstw jest naprawdę duża. Co możesz zrobić, aby wybić się na tle swoich konkurentów i być o krok przed nimi? Czytaj więcej »

strona internetowa

Strona internetowa naszej firmy jest jej wyróżnikiem, dlatego należy zadbać o treści, które na niej zamieszczamy. Witryna www standardowo zawiera przynajmniej kilka zakładek, dotyczących oferty firmy, jej realizacji czy danych kontaktowych. Jednak jednym z ważniejszych podpunktów, który powinien znaleźć się na naszej stronie, jest zakładka „O NAS”. Może się wydawać, że stworzenie niedługiego tekstu, opisującego Twoje przedsiębiorstwo to nic trudnego, jednak jeśli przychodzi co do czego, to trudno nam w ciekawy sposób przedstawić się kontrahentom. Czytaj więcej »

rozmowa z klientem przez telefon

Pisaliśmy już o tym, w jaki sposób należy przygotować się do spotkania z klientami. Rozmowa telefoniczna wydaje się znacznie mniejszym wyzwaniem niż spotkanie twarzą w twarz. Nic bardziej mylnego. Podczas konwersacji telefonicznej nie widzimy klienta, nie możemy obserwować jego reakcji i musimy polegać jedynie na interpretacji tonu jego głosu. Rozmowę telefoniczną także znacznie łatwiej jest zakończyć, niż wyjść ze spotkania biznesowego. Dlatego też należy włożyć dużo wysiłku w utrzymanie uwagi klienta na Czytaj więcej »

spotkanie z klientem

Prowadzenie firmy i obecność naszego przedsiębiorstwa na rynku, nierozerwalnie związane jest z nawiązywaniem nowych kontaktów i utrzymywaniem dobrych relacji z partnerami i kontrahentami. Jednym ze sposobów na podtrzymywanie więzi zawodowych są spotkania z klientami. Możemy podczas nich zaprezentować nową ofertę, przestawić produkt lub sfinalizować sprzedaż naszych usług. Czytaj więcej »

klient ma racje

„Klient nasz pan!” i „Klient ma zawsze rację!” to popularne twierdzenia, które krążą wśród osób, prowadzących swój biznes. Zakładając, że to klient ma pieniądze i to on płaci za nasze usługi, próbujemy zrobić wszystko, aby go zadowolić, czasem nawet kosztem własnych racji. Może się wydawać, że przytakiwanie klientowi, nawet wtedy, kiedy nie jest to zasadne, a także potulne próby rozwiązania sytuacji, przyniosą odbiorcy naszych usług Czytaj więcej »

360 stopni dookoła reklamy

Spot reklamowy. Przed nami bohater i tło. Jeden kadr i jedna perspektywa. Odbiorca widzi tylko to, co mieści się w ramach ekranu telewizora, monitora lub smartfona. Nie ma się czemu dziwić, przecież to zupełnie normalne. Normalne i nudne. W ostatnich latach znacznie zmieniły się oczekiwania konsumentów wobec komunikowania się z marką. Czytaj więcej »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.