Pierwsza | Poprzednia | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Następna | Ostatnia
Personal Branding

Codziennie wchodzimy w interakcje z wieloma osobami. I, nawet jeśli nie zdajemy sobie z tego sprawy, próbujemy przedstawić siebie w jak najlepszym świetle. Prezentujemy fakty na swój temat w taki sposób, aby jak najkorzystniej zostać odebranym przez odbiorcę. Można powiedzieć, że kreujemy i zarządzamy własnym wizerunkiem, z lepszym lub gorszym skutkiem. Jeśli jednak zawodowo chcielibyśmy zrobić wszystko, aby być dobrze odbieranym przez partnerów i inwestorów, warto Czytaj więcej »

sunglasses-hand-smartphone-desk-medium

Zabawa i współzawodnictwo w różnych dziedzinach mogą dostarczyć jej uczestnikom wiele atrakcji i adrenaliny, a także dają możliwość poczucia dreszczyku emocji. Właśnie dlatego tak popularne wśród dorosłych ludzi jest branie udziału w grach zbiorowych, a także wśród graczy komputerowych nie brakuje dojrzałych użytkowników. Bywa, że firmy organizują wypady integracyjne na paintball lub wyścigi quadów. Wszystko dlatego, że lubimy rywalizować i dążyć do wygranej. Czy takie zależności można wykorzystać w promowaniu swojej firmy?Czytaj więcej »

content marketing poradnik

Content marketing jest jednym z obowiązujących obecnie trendów marketingowych, a korzystanie z jego założeń zaczyna być wymogiem w branży. Content w języku angielskim oznacza treść, zawartość. I najbardziej ogólnie ujmując temat, tak właśnie można zdefiniować ten dział marketingu. Marketing treści to wszelkie działania skierowane na Czytaj więcej »

Gadżety reklamowe to bardzo silne narzędzie marketingowe w rękach firm. Duża presja rynkowa i konkurencyjność nie pozwala firmom stosować już tylko standardowych narzędzi marketingowych. Wiele przedsiębiorstw przekonało się Czytaj więcej »

Jury w tym roku przyznało aż 6 złotych statuetek, 13 srebrnych i 19 brązowych. Dodatkowo pierwszy raz w historii przyznano Grand Prix.

Najlepszą kampanią reklamową został „Piąty Stadion” piwa Tyskie.

Kolejną nagrodzoną Kampanią Reklamową została  Orange z udziałem Serca i

Czytaj więcej »

Mcdonald’s chce zmienić swoją opinię, którą uzyskał przez lata, jako największa sieć fast food, czyli niezdrowa żywność. Taki stereotyp sieci z niezdrowym i tuczącym jedzeniem, masowo zaczęli omijać klienci. Spowodowało to znaczący spadek sprzedaży. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i ponownie przekonać ich do swojej marki, McDonald’s zapowiada Czytaj więcej »

Przez 2 miesiące wakacji Pepsi przeprowadziło akcję „wyzwanie smaku”. W badaniu smaku dwóch napojów wzięło udział 87.015 osób, które w 23 miejscowościach dostawały do spróbowania pepsi oraz coca-colę w nieoznaczonych przezroczystych kubkach. Uczestnik takiego testu miał wybrać smak, który mu bardziej odpowiadał i w tym momencie dowiadywał się, którą markę wybrał Pepsi czy Coca-Colę.

Test ten wykazał, iż 64% uczestników wskazało właśnie na Pepsi jako lepszy smak.

Odpowiedzią Coca-Coli na akcję Pepsi „Wyzwanie smaku” była wakacyjna kampania „Podziel się radością”. Akcja ta oparta była na puszkach i butelkach Coca-Coli z najpopularniejszymi imionami w danym kraju.

Oddział Coca-Coli w Polsce został poproszony o komentarz do akcji Pepsi. Barbara Ptaszyńska-Jedynak z biura prasowego Coca-Cola Services Poland podała, iż Firma Coca-Cola z zasady nie komentuje działań innych firm. Wskazywała natomiast na sukces własnej kampanii reklamowej – „Podziel się radością”, który cieszył się ogromną popularnością, wywołując bardzo pozytywne opinie konsumentów.

Około ćwierć miliona złotych dostała firma Inno Projekt za całą księgę identyfikacji wizualnej: logo, wzory dokumentów, wizytówek, prezentacji.
Potrzebę ujednolicenia systemu identyfikacji wizualnej bank centralny uzasadniał tym, że w strukturze NBP funkcjonowało kilkadziesiąt logotypów dowolnie używanych przez pracowników (m.in. 30 wzorów prezentacji multimedialnych, 15 szablonów stron internetowych). Teraz wszystko ma funkcjonować według jednego konceptu. Zwycięski projekt wybrano w konkursie przeprowadzonym zgodnie z prawem zamówień publicznych.

Nowe logo jest bardziej nowoczesne od poprzedniego. Zdaniem NBP nawiązuje jednak do znaku NBP obecnego na banknotach (wzory banknotów nie zostały objęte rewolucją), podobnie jak kolorystyka znaku. Jako elementy graficzne w prezentacjach i materiałach promocyjnych wykorzystywane będą gilosze (ornamenty z cienkich linii stosowane na banknotach), zdjęcia monet i banknotów. Podstawowe logo NBP składa się ze skrótu i z jego rozwinięcia wpisanego w dwie cienkie linie. Zdaniem przedstawicieli NBP widać tu „dwie belki i nawiązanie do celu inflacyjnego”.

Źródło: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14669163,Nowe_logo_NBP__Teraz_ma_byc_jednolicie_i_prestizowo.html#ixzz2fzMbx3cm

Operator sieci Plus złożył wniosek przeciw Orange i T-Mobile.
– Stawiamy publicznie pytanie: jakim sposobem T-Mobile i Orange, które mają 60 proc. rynku, większość częstotliwości, potężne zaplecze finansowe i rządy Francji i Niemiec jako swoich największych akcjonariuszy są preferowane w tej aukcji? – oburza się Polkomtel (operator sieci Plus) i wysyła pismo do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Chodzi o aukcję częstotliwości z pasm 800 do 900 MHz, którą zorganizuje Urząd Komunikacji Elektronicznej. Polkomtel złożył do UOKiK wniosek o sprawdzenie faktycznego zakresu współpracy Orange i T-Mobile w ich wspólnej spółce Networks!

Według Polkomtela jego konkurenci współpracują w większym zakresie, niż wcześniej sami deklarowali. Ba – Polkomtel twierdzi wprost, że takie działanie konkurencji doprowadzi do monopolu.

„Współpraca tych spółek prowadzi do zaburzenia konkurencji i zmierza ku wypchnięciu innych podmiotów z rynku. W sytuacji, gdy zostanie dwóch operatorów posiadających tę samą infrastrukturę i te same częstotliwości, konkurencja będzie tylko pozorna” – czytamy w informacji prasowej.

Operator o złożeniu wniosku do UOKiK poinformował na środowej konferencji prasowej. – Uważamy również, że UOKiK mógł zostać wprowadzony w błąd przez Orange i T-Mobile, co do Czytaj więcej »

Do tegorocznej edycji konkursu Effie agencje komunikacji marketingowej oraz reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 73-osobowe jury pod przewodnictwem Mirosława Godlewskiego, Prezesa Zarządu Netia SA oraz pod opieką 5 przewodniczących grup jurorskich. Finalnie tegoroczne jury nominowało do nagród Effie 52 kampanie. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpiCzytaj więcej »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.