Pierwsza | Poprzednia | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Następna | Ostatnia
content marketing poradnik

Content marketing jest jednym z obowiązujących obecnie trendów marketingowych, a korzystanie z jego założeń zaczyna być wymogiem w branży. Content w języku angielskim oznacza treść, zawartość. I najbardziej ogólnie ujmując temat, tak właśnie można zdefiniować ten dział marketingu. Marketing treści to wszelkie działania skierowane na Czytaj więcej »

Gadżety reklamowe to bardzo silne narzędzie marketingowe w rękach firm. Duża presja rynkowa i konkurencyjność nie pozwala firmom stosować już tylko standardowych narzędzi marketingowych. Wiele przedsiębiorstw przekonało się Czytaj więcej »

Jury w tym roku przyznało aż 6 złotych statuetek, 13 srebrnych i 19 brązowych. Dodatkowo pierwszy raz w historii przyznano Grand Prix.

Najlepszą kampanią reklamową został „Piąty Stadion” piwa Tyskie.

Kolejną nagrodzoną Kampanią Reklamową została  Orange z udziałem Serca i

Czytaj więcej »

Mcdonald’s chce zmienić swoją opinię, którą uzyskał przez lata, jako największa sieć fast food, czyli niezdrowa żywność. Taki stereotyp sieci z niezdrowym i tuczącym jedzeniem, masowo zaczęli omijać klienci. Spowodowało to znaczący spadek sprzedaży. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i ponownie przekonać ich do swojej marki, McDonald’s zapowiada Czytaj więcej »

Przez 2 miesiące wakacji Pepsi przeprowadziło akcję „wyzwanie smaku”. W badaniu smaku dwóch napojów wzięło udział 87.015 osób, które w 23 miejscowościach dostawały do spróbowania pepsi oraz coca-colę w nieoznaczonych przezroczystych kubkach. Uczestnik takiego testu miał wybrać smak, który mu bardziej odpowiadał i w tym momencie dowiadywał się, którą markę wybrał Pepsi czy Coca-Colę.

Test ten wykazał, iż 64% uczestników wskazało właśnie na Pepsi jako lepszy smak.

Odpowiedzią Coca-Coli na akcję Pepsi „Wyzwanie smaku” była wakacyjna kampania „Podziel się radością”. Akcja ta oparta była na puszkach i butelkach Coca-Coli z najpopularniejszymi imionami w danym kraju.

Oddział Coca-Coli w Polsce został poproszony o komentarz do akcji Pepsi. Barbara Ptaszyńska-Jedynak z biura prasowego Coca-Cola Services Poland podała, iż Firma Coca-Cola z zasady nie komentuje działań innych firm. Wskazywała natomiast na sukces własnej kampanii reklamowej – „Podziel się radością”, który cieszył się ogromną popularnością, wywołując bardzo pozytywne opinie konsumentów.

Około ćwierć miliona złotych dostała firma Inno Projekt za całą księgę identyfikacji wizualnej: logo, wzory dokumentów, wizytówek, prezentacji.
Potrzebę ujednolicenia systemu identyfikacji wizualnej bank centralny uzasadniał tym, że w strukturze NBP funkcjonowało kilkadziesiąt logotypów dowolnie używanych przez pracowników (m.in. 30 wzorów prezentacji multimedialnych, 15 szablonów stron internetowych). Teraz wszystko ma funkcjonować według jednego konceptu. Zwycięski projekt wybrano w konkursie przeprowadzonym zgodnie z prawem zamówień publicznych.

Nowe logo jest bardziej nowoczesne od poprzedniego. Zdaniem NBP nawiązuje jednak do znaku NBP obecnego na banknotach (wzory banknotów nie zostały objęte rewolucją), podobnie jak kolorystyka znaku. Jako elementy graficzne w prezentacjach i materiałach promocyjnych wykorzystywane będą gilosze (ornamenty z cienkich linii stosowane na banknotach), zdjęcia monet i banknotów. Podstawowe logo NBP składa się ze skrótu i z jego rozwinięcia wpisanego w dwie cienkie linie. Zdaniem przedstawicieli NBP widać tu „dwie belki i nawiązanie do celu inflacyjnego”.

Źródło: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14669163,Nowe_logo_NBP__Teraz_ma_byc_jednolicie_i_prestizowo.html#ixzz2fzMbx3cm

Operator sieci Plus złożył wniosek przeciw Orange i T-Mobile.
– Stawiamy publicznie pytanie: jakim sposobem T-Mobile i Orange, które mają 60 proc. rynku, większość częstotliwości, potężne zaplecze finansowe i rządy Francji i Niemiec jako swoich największych akcjonariuszy są preferowane w tej aukcji? – oburza się Polkomtel (operator sieci Plus) i wysyła pismo do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Chodzi o aukcję częstotliwości z pasm 800 do 900 MHz, którą zorganizuje Urząd Komunikacji Elektronicznej. Polkomtel złożył do UOKiK wniosek o sprawdzenie faktycznego zakresu współpracy Orange i T-Mobile w ich wspólnej spółce Networks!

Według Polkomtela jego konkurenci współpracują w większym zakresie, niż wcześniej sami deklarowali. Ba – Polkomtel twierdzi wprost, że takie działanie konkurencji doprowadzi do monopolu.

„Współpraca tych spółek prowadzi do zaburzenia konkurencji i zmierza ku wypchnięciu innych podmiotów z rynku. W sytuacji, gdy zostanie dwóch operatorów posiadających tę samą infrastrukturę i te same częstotliwości, konkurencja będzie tylko pozorna” – czytamy w informacji prasowej.

Operator o złożeniu wniosku do UOKiK poinformował na środowej konferencji prasowej. – Uważamy również, że UOKiK mógł zostać wprowadzony w błąd przez Orange i T-Mobile, co do Czytaj więcej »

Do tegorocznej edycji konkursu Effie agencje komunikacji marketingowej oraz reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 73-osobowe jury pod przewodnictwem Mirosława Godlewskiego, Prezesa Zarządu Netia SA oraz pod opieką 5 przewodniczących grup jurorskich. Finalnie tegoroczne jury nominowało do nagród Effie 52 kampanie. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpiCzytaj więcej »

Wbrew powszechnej opinii blokowanie reklam w sieci nie jest zjawiskiem marginalnym. Jak podaje firma PageFair, blisko jedna czwarta użytkowników stosuje programy, dzięki którym nie widzą reklam na stronach internetowych. To zła wiadomość dla wielu serwisów utrzymujących się z reklam.
Model biznesowy wielu serwisów internetowych oparty jest o wpływy z reklam – im więcej użytkowników wejdzie na stronę i zobaczy reklamę lub w nią kliknie, tym większe pieniądze dla serwisu. Pozwala to użytkownikom mieć bezpłatny dostęp do treści w sieci, za który tak naprawdę płacą reklamodawcy. Jednak coraz większa liczba reklam w sieci sprawia, że część użytkownikówCzytaj więcej »

Aby zostać właścicielem restauracji McDonald’s, należy mieć na początek ok. 1 mln zł
Polska jest siódmym najważniejszym rynkiem dla McDonald’s w Europie. Znana sieć fast food rozwija się w Polsce w tempie 20 restauracji rocznie i ma ambitne plany ekspansji. – Z uwagą patrzymy na mniejsze miasta. Poniżej 50, a nawet 20 tys. mieszkańców – mówi Kristóf Hankó, szef polskiego McDonald’s w rozmowie z magazynem „Sukces” McDonald’s to najpopularniejsza sieć fast food w Polsce – jest u nas obecna odCzytaj więcej »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.