Pierwsza | Poprzednia | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Następna | Ostatnia
Time management concept with businessman hanging on clock arrow above city. 3D Rendering

Strategia marketingowa z założenia jest czymś, co opiera się na wcześniej ustalonym planie i działaniach przewidzianych na dany okres czasu. Jest to oczywiście rozwiązanie rozsądne, niezbędne w zarządzaniu firmą i niezastąpione w działaniach promocyjnych, jednak nowoczesny styl kierowania biznesem wymaga od przedsiębiorców tego, aby odnajdywali się oni także w nowoczesnej rzeczywistości. Żyjemy w świecie, w którym liczy sięRead more »

motywacja do działania

Nawet, jeśli nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę, codziennie stawiamy przed sobą kilka, jeśli nie kilkanaście, celów do zrealizowania. W zależności od tego, jakie życie prowadzimy, mogą wśród nich przeważać cele podstawowe, wręcz biologiczne, cele osobiste lub cele zawodowe. W przypadku tych pierwszych, do działania skłaniają nas instynkty, w przypadku drugich, to uwarunkowania psychologiczne determinują nasze działanie. To, czy dążymy do osiągnięcia założonego celu, zależy od Read more »

Neuromarketing

Co i jak chcą konsumować ludzie, jakie są ich potrzeby i pragnienia, co jest dla nich ważne i warte wydania pieniędzy? Za wiedzę na ten temat specjaliści do spraw marketingu, daliby się zapewne pokroić. Informacje dotyczące preferencji konsumentów, pozwoliłyby Read more »

Etyka w biznesie

Bywa, że przedsiębiorcy za swój najważniejszy cel obierają sobie wyłącznie finansowy sukces swojego interesu. Wtedy na dalszy plan schodzą inne czynniki, składające się na zarządzanie firmą. Bywa, ze nagina się zasady, w imię wzrostu zysków. Według niektórych ludzi cel czasami uświęca środki, ale nie jest to idealna zasada. Dobry przedsiębiorca, z mocną pozycją na rynku, wręcz nie może Read more »

Personal Branding

Codziennie wchodzimy w interakcje z wieloma osobami. I, nawet jeśli nie zdajemy sobie z tego sprawy, próbujemy przedstawić siebie w jak najlepszym świetle. Prezentujemy fakty na swój temat w taki sposób, aby jak najkorzystniej zostać odebranym przez odbiorcę. Można powiedzieć, że kreujemy i zarządzamy własnym wizerunkiem, z lepszym lub gorszym skutkiem. Jeśli jednak zawodowo chcielibyśmy zrobić wszystko, aby być dobrze odbieranym przez partnerów i inwestorów, warto Read more »

sunglasses-hand-smartphone-desk-medium

Zabawa i współzawodnictwo w różnych dziedzinach mogą dostarczyć jej uczestnikom wiele atrakcji i adrenaliny, a także dają możliwość poczucia dreszczyku emocji. Właśnie dlatego tak popularne wśród dorosłych ludzi jest branie udziału w grach zbiorowych, a także wśród graczy komputerowych nie brakuje dojrzałych użytkowników. Bywa, że firmy organizują wypady integracyjne na paintball lub wyścigi quadów. Wszystko dlatego, że lubimy rywalizować i dążyć do wygranej. Czy takie zależności można wykorzystać w promowaniu swojej firmy?Read more »

content marketing poradnik

Content marketing jest jednym z obowiązujących obecnie trendów marketingowych, a korzystanie z jego założeń zaczyna być wymogiem w branży. Content w języku angielskim oznacza treść, zawartość. I najbardziej ogólnie ujmując temat, tak właśnie można zdefiniować ten dział marketingu. Marketing treści to wszelkie działania skierowane na Read more »

Gadżety reklamowe to bardzo silne narzędzie marketingowe w rękach firm. Duża presja rynkowa i konkurencyjność nie pozwala firmom stosować już tylko standardowych narzędzi marketingowych. Wiele przedsiębiorstw przekonało się Read more »

Jury w tym roku przyznało aż 6 złotych statuetek, 13 srebrnych i 19 brązowych. Dodatkowo pierwszy raz w historii przyznano Grand Prix.

Najlepszą kampanią reklamową został „Piąty Stadion” piwa Tyskie.

Kolejną nagrodzoną Kampanią Reklamową została  Orange z udziałem Serca i

Read more »

Mcdonald’s chce zmienić swoją opinię, którą uzyskał przez lata, jako największa sieć fast food, czyli niezdrowa żywność. Taki stereotyp sieci z niezdrowym i tuczącym jedzeniem, masowo zaczęli omijać klienci. Spowodowało to znaczący spadek sprzedaży. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i ponownie przekonać ich do swojej marki, McDonald’s zapowiada Read more »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.