Pierwsza | Poprzednia | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Następna | Ostatnia
spotkanie z klientem

Prowadzenie firmy i obecność naszego przedsiębiorstwa na rynku, nierozerwalnie związane jest z nawiązywaniem nowych kontaktów i utrzymywaniem dobrych relacji z partnerami i kontrahentami. Jednym ze sposobów na podtrzymywanie więzi zawodowych są spotkania z klientami. Możemy podczas nich zaprezentować nową ofertę, przestawić produkt lub sfinalizować sprzedaż naszych usług. Read more »

klient ma racje

„Klient nasz pan!” i „Klient ma zawsze rację!” to popularne twierdzenia, które krążą wśród osób, prowadzących swój biznes. Zakładając, że to klient ma pieniądze i to on płaci za nasze usługi, próbujemy zrobić wszystko, aby go zadowolić, czasem nawet kosztem własnych racji. Może się wydawać, że przytakiwanie klientowi, nawet wtedy, kiedy nie jest to zasadne, a także potulne próby rozwiązania sytuacji, przyniosą odbiorcy naszych usług Read more »

360 stopni dookoła reklamy

Spot reklamowy. Przed nami bohater i tło. Jeden kadr i jedna perspektywa. Odbiorca widzi tylko to, co mieści się w ramach ekranu telewizora, monitora lub smartfona. Nie ma się czemu dziwić, przecież to zupełnie normalne. Normalne i nudne. W ostatnich latach znacznie zmieniły się oczekiwania konsumentów wobec komunikowania się z marką. Read more »

wirtualny marketing

Oglądając filmy Scince Fiction, jeszcze kilkanaście lat temu nie zdawaliśmy sobie sprawy z tego, że tak naprawdę zaglądamy w przyszłość i mamy do czynienia z rozwiązaniami, które będą dostępne dla zwykłych ludzi w całkiem niedługim odstępie czasu. Jednym z takich rozwiązań jest wirtualna rzeczywistość, z angielskiego Virtual Reality. Podejść do tego tematu było kilka i już na początku lat 90-tych powstawały pierwsze projekty kasków lub hełmów z okularami, za pośrednictwem których emitowano odbiorcy obrazy i filmy. Potrzeba było jednak ponad 20 lat, aby Read more »

snapchat nowe narzędzie

Przede wszystkim odpowiedzmy sobie na pytanie o to, czym w ogóle jest, ten jakże sławny wśród młodzieży, Snapchat? Jest to internetowa aplikacja, dostępna dla użytkowników od 2011 roku, za pośrednictwem której mogą oni wysyłać do siebie wiadomości ze zdjęciami i filmikami. Powiecie, że to przecież nic nowego i taką samą usługę oferuje milion innych aplikacji. Otóż to, co wyróżnia Snapchat’a na tle innych propozycji, to krótki termin ważności przesłanego pliku. Read more »

jak być widocznym w internecie

Dawniej funkcję reklamy stanowił po prostu szyld naszego przedsiębiorstwa. Później przyszła możliwość promocji w prasie i telewizji. Ale obecnie wszyscy dobrze wiemy, że jeżeli o danej firmie nie ma choćby jednej wzmianki w Internecie, to firma ta nie istnieje. Internet jednak posiada tak ogromne zasoby informacji na najróżniejsze tematy, że ciężko jest tak po prostu w nim zaistnieć. Read more »

klient

Rozwój biznesu polega między innymi na ciągle zwiększającej się liczbie stałych klientów. Ale przy dużej konkurencyjności ofert innych firm, wyzwaniem staje się przekonanie potencjalnego kontrahenta, by zamawiał produkty lub usługi właśnie u nas. Przedsiębiorcy wielokrotnie zastanawiają się co robią nie tak, że klient nie decyduje się na skorzystanie z ich usług. Przecież prezentują ofertę, przedstawiają najważniejsze informacje, ustalają optymalną cenę, a jednak nadal Read more »

emocje-zakupowe

Zapewne każdy z nas wielokrotnie słyszał, że zanim podejmie się decyzję, należy rozważyć wszystkie za i przeciw, odwołać się do swojej racjonalności, a najlepiej to „przespać się z tematem”. Ale gdybyśmy mieli tak analizować wszystkie nasze czynności i poddawać rozważaniom większość decyzji, nasz biedny mózg nie wytrzymałby tego. Mózg ludzki lubi porządek, poukładane wiadomości i schematy zachowań, bo ułatwia mu to funkcjonowanie. Szczególnie w rzeczywistości, która przeładowana jest różnymi przekazami, docierającymi do nas zewsząd.Read more »

lunch

Lunch biznesowy z pewnością nie jest relaksującym obiadkiem w gronie nowo poznanych osób. Mimo mniej oficjalnej atmosfery niż w biurze, nadal jest to spotkanie służbowe, podczas którego ustalamy wiele ważnych szczegółów związanych z naszą pracą. Możemy w trakcie takiego lunch’ u podejmować ważne decyzje, mające wpływ na działalność naszego przedsiębiorstwa, negocjować warunki handlowe, ale też prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami. Read more »

wygrana firmy

Czym będzie wygrana firmy na rynku? Dla jednych będzie to finansowy sukces, dla innych zyskanie nowych klientów i rozpoznawalność, dla niektórych stworzenie nowych oddziałów, a jeszcze w innej sytuacji wygraną będzie pokonanie kryzysu i utrzymanie się na powierzchni. Co roku w naszym kraju rejestruje się kilkadziesiąt tysięcy nowych przedsiębiorstw, co sprawia, że konkurencja jest naprawdę ogromna. Read more »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.