Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
Aroma_marketing

Jeżeli wydaje się Wam, że marketingowcy korzystając ze swoich sztuczek często wodzą nas za nos…to macie rację! I to w dosłownym sensie, ponieważ jednym z rodzajów działań marketingowych, wykorzystywanych do budowania świadomości marki, jest Czytaj więcej »

reklama natywna

Zapewne wszyscy znamy to uczucie irytacji, kiedy jesteśmy w trakcie oglądania interesującego programu i w kulminacyjnym momencie pojawia się przerwa reklamowa. Wiele osób w takiej sytuacji przełącza chwilowo kanał, albo wychodzi zrobić sobie herbatę. To samo dotyczy natrętnych i denerwujących reklam w Internecie: wielkich okienek wyskakujących co chwilę, kiedy przeglądamy strony lub spotów reklamowych z automatycznie włączanym dźwiękiem, które Czytaj więcej »

wybitny sprzedawca

Podobno każdy z nas rodzi się z zestawem cech osobowości, które predysponują nas do podejmowania określonej pracy w przyszłości. Jednak lubimy też takie historie, w których człowiek, któremu nie dawano szans na zdobycie określonego stanowiska, swoją ciężką pracą, uporem i determinacją osiągnął sukces. A jak jest z handlowcami? Czy można zostać wybitnym sprzedawcąCzytaj więcej »

czy youtube pomaga

Pamiętacie reklamy telewizyjne, w których występował Marek Konrad, Edyta Górniak czy Anna Maria Jopek? Kiedyś bardziej zaufalibyśmy bankowi, w którym swoje oszczędności ulokował Konrad lub chętniej kupilibyśmy wodę mineralną, którą poleca Anna Maria Jopek, prawda? Dziś gwiazdy kina i muzyki nadal są mile widziane w kampaniach reklamowych, jednak środek ciężkości przesunął się w zupełnie inne Czytaj więcej »

rozmowa kwalifikacyjna

Poszukiwania pracy i spotkania z potencjalnymi pracodawcami zazwyczaj wzbudzają w nas skrajne uczucia i wywołują stres u niejednego rekrutowanego. Niektórzy potrafią podejść do rozmów w sprawie pracy z dystansem i na luzie. Innych paraliżuje strach i ciężko im zapanować nad emocjami. Pamiętaj jednak – już samo to, że zaproszono Cię do siedziby firmy na rozmowę klasyfikacyjną, świadczy o Tym, że Twoje CV zainteresowało osoby odpowiedzialne za Czytaj więcej »

email

Pisaliśmy już o złotych zasadach, dotyczących tworzenia mailingów i newsletterów, których należy przestrzegać, aby nasze wiadomości były pozytywnie odbierane przez klientów. Dobry tytuł, wartościowa treść i pasująca do tego grafika, to elementy, których Czytaj więcej »

nowoczesne technologie w relacjach

Niektórzy jeszcze pamiętają te szalone czasy, kiedy zamówienia klienta spisywało się ręcznie podczas spotkania, a potwierdzenia odbioru przesyłało się faxem. Promocje były powielane na starej kserokopiarce i rozdawało się je tak, jak ulotki. Oczywiście, odrobinę demonizujemy dawne czasy, ale ma to na celu pokazanie tego, Czytaj więcej »

outsourcing

Już od kilkunastu lat, bardzo prężnie rozwija się sektor usług outsourcingowych i dotyczy to praktycznie wszystkich gałęzi biznesu. Taki stan rzeczy związany jest przede wszystkim z nowymi sposobami zarządzania przedsiębiorstwem i optymalizacją funkcjonowania firmy. Czasami, bardziej opłacalną praktyką jest Czytaj więcej »

kubek

Gadżety reklamowe mają ogromną moc promowania firm wśród potencjalnych i obecnych klientów. Wybór jest ogromny, ponieważ dostawcy, rok po roku, próbują zaskoczyć nas swoimi propozycjami. Jednak czy istnieją artykuły promocyjne na tyle uniwersalne, aby mogły być zastosowane w każdej branży? Czytaj więcej »

działania PR

Działania Public Relations dla firm, to nic innego jak budowanie i operowanie swoim wizerunkiem, a także tworzenie relacji z naszymi klientami i parterami w biznesie. PR kojarzy się głownie z mediami i kontaktem z dziennikarzami, jednak to tylko niewielki fragment działań, które mogą wpłynąć na nasz pozytywny obraz w oczach odbiorców. Jak wiele działań, związanych z zarządzaniem biznesem, również PR wymagaCzytaj więcej »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.