Pierwsza | Poprzednia | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | Następna | Ostatnia
motywacja do działania

Życie ludzkie nie miałoby sensu bez motywacji. Czy chciałoby się nam dbać o siebie, swój wygląd, zdrowie i rozwój na różnych obszarach bez impulsu do działania? Czy firma, w której pracowaliby wyłącznie ludzie bez przekonania o słuszności swoich działań, nie lubiący swojej pracy lub nie widzący w niej żadnego sensu, miałaby szansę na jakikolwiek sukces? Oczywiście – bez wielkiej motywacji zapewne można i żyć i pracować, jednak czy jakość takiego życia może przynieść spełnienie i satysfakcję? Rolą każdego dobrego menadżera, oprócz planowania działań, ich organizacji i kontroli, jest także motywowanie zespołu do działania, co niewątpliwie stanowi największe wyzwanie. Wysoki poziom motywacji pracowników zapewnia Read more »

Targi branżowe

Są takie dni w życiu większości przedsiębiorców, na które czeka się z pewną dozą emocji. Jedni z niechęcią i lekkim niepokojem wypatrują ich nadejścia, a inni, aż przebierają nogami z radości i odliczają dni do rozpoczęcia wydarzenia. O czym mowa? O targach branżowych, podczas których będziemy mieli okazję wystawić swoją firmę i zaprezentować w pełnej krasie swoją ofertę, nowości, które wprowadziliśmy lub inne rozwiązania, którymi chcielibyśmy się pochwalić. Co zrobić, żeby wypaść na nich jak najlepiej i zawsze być wśród tej drugiej, zadowolonej grupy biznesmenów? Read more »

zaskoczenie klienta

Pisaliśmy już o tym, że rozdawanie gadżetów reklamowych jest świetną drogą do podbicia serc naszych klientów. Stworzyliśmy także listę najbardziej uniwersalnych artykułów promocyjnych, które będą pasowały do każdego rodzaju działalności i sprawdzą się jako podarunki dla klientów we wszystkich branżach. Wciąż najbardziej popularnymi gadżetami są Read more »

obiekcje klientów

Zazwyczaj nie chcemy być krytykowani i obawiamy się być narażeni na nieprzychylne opinie na nasz temat. To samo powinno dotyczyć obiekcji dotyczących naszej firmy lub proponowanych przez nas usług. Zapominamy jednak o tym, że uwagi klienta możemy przekuć w nas sukces, bo przecież skoro wkłada on swoją energię w zgłoszenie nam swoich wątpliwości, to znaczy, że chociaż w małym stopniu (ale jednak!) jest on zainteresowany naszymi produktami. Dlatego, jeśli założymy, że narzekający klient chceRead more »

blog firmowy

Blog to wariant strony internetowej, na której twórca zamieszcza wpisy o określonej tematyce. Publikacje, usystematyzowane chronologicznie, tworzą swojego rodzaju dziennik. Prowadzenie bloga firmowego, to kolejna opcja, którą można wykorzystać do komunikowania się ze swoimi klientami.Read more »

Kobieta w biznesie

W wielu krajach w dalszym ciągu możemy obserwować nierówności w pracy zawodowej kobiet i mężczyzn. Zazwyczaj kobiety mają większe trudności w znalezieniu pracy, oraz mają mniejsze możliwości rotacji w strukturze poziomej przedsiębiorstwa, co oznacza, że rzadziej awansują. Często podkreśla się także dysproporcje w zarobkach płci żeńskiej i męskiej, mimo zajmowania tego samego stanowiska. Czy jednak istnieją dowody na to, że Read more »

Trudny klient

Podobno nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje do rozwiązania. Tak samo, jak nie ma problemów i przeszkód, są tylko wyzwania. Gratulujemy autorowi tych sentencji, jego optymistycznego podejścia do życia, ale sami zastanawiamy się nad tym, co można zrobić i jak się zachować w sytuacji, w której ewidentnie mamy do czynienia z trudnym klientem? Bo nie ukrywajmy- w ciągu naszej kariery zawodowej niejednokrotnie trafimy Read more »

Naming

Nadawanie nazwy firmie jest procesem wieloetapowym i jednym z trudniejszych podczas tworzenia osobowości swojego biznesu. Późniejsze ewentualne zmiany (renaming) są skomplikowane i kosztowne, mogą także spowodować duże straty finansowe dla przedsiębiorstwa. Nazwa musi wskazywać odbiorcy jaką firmę reprezentuje, czasem już w nazwie zawiera się profil przedsiębiorstwa. Musi być ona Read more »

Identyfikacja Wizualna

Jakie obrazy pojawiają się w Twojej głowie na myśl o firmach McDonald’s, Apple czy Coca Cola? Czy chociaż na chwilę przed oczami przewinęła Ci się wielka litera „M”, nadgryzione jabłko i litery Coca Cola na czerwonym tle? Brawo! To znaczy, że identyfikujesz te firmy z pewnymi obrazami, a konkretniej z ich logo i jego pochodnymi. To bardzo naturalna reakcja i zachowanie naszego mózgu, który kategoryzuje pewne informacje i przechowuje je w ten sposób w swoich archiwach. Potrzeba tworzenia przez naszą podświadomość skrótów i schematów jest niezwykle przydatna i bez niej w naszych głowach zapanowałby nieokiełznany chaos. Dlatego pomyśl, jak ważne dla sukcesu Twojej firmy, jestRead more »

Time management concept with businessman hanging on clock arrow above city. 3D Rendering

Strategia marketingowa z założenia jest czymś, co opiera się na wcześniej ustalonym planie i działaniach przewidzianych na dany okres czasu. Jest to oczywiście rozwiązanie rozsądne, niezbędne w zarządzaniu firmą i niezastąpione w działaniach promocyjnych, jednak nowoczesny styl kierowania biznesem wymaga od przedsiębiorców tego, aby odnajdywali się oni także w nowoczesnej rzeczywistości. Żyjemy w świecie, w którym liczy sięRead more »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.