Co powinna zawierać zakładka „O NAS”, aby klient chciał nawiązać z Tobą współpracę?

Strona internetowa naszej firmy jest jej wyróżnikiem, dlatego należy zadbać o treści, które na niej zamieszczamy. Witryna www standardowo zawiera przynajmniej kilka zakładek, dotyczących oferty firmy, jej realizacji czy danych kontaktowych. Jednak jednym z ważniejszych podpunktów, który powinien znaleźć się na naszej stronie, jest zakładka „O NAS”. Może się wydawać, że stworzenie niedługiego tekstu, opisującego Twoje przedsiębiorstwo to nic trudnego, jednak jeśli przychodzi co do czego, to trudno nam w ciekawy sposób przedstawić się kontrahentom. Dlatego też wiele firm w ogóle rezygnuje z umieszczania tej sekcji na swojej stronie, lub publikują dosłownie kilka ogólnikowych zdań. Co powinna zawierać zakładka „O NAS”, aby zachęcić klienta do nawiązania współpracy z naszą firmą?

Zaprezentuj się w oryginalny sposób

Jak wielokrotnie podkreślaliśmy, warto jest zawsze działać tak, aby odróżnić się od innych firm, istniejących na naszym rynku. Dotyczy to także zakładki „O NAS”. Przejrzyj strony internetowe swojej konkurencji i zobacz, jak często zdarza się, że piszą oni, że są „młodym i dynamicznie rozwijającym się zespołem”. To oczywiście tylko przykład, ale wielokrotnie bywa, że idąc na łatwiznę, posługujemy się mało odkrywczymi sloganami. Cała sztuka polega na tym, aby przedstawić się klientom w sposób oryginalny, dostosowany do naszej branży, ale też wzbudzający sympatię i zaufanie. Jeśli Twoja firma dopiero rozpoczyna działalność, możesz napisać o tym, co skłoniło Cię do jej założenia. Jeśli jednak jesteście obecni w przestrzeni biznesowej od jakiegoś czasu, to warto opisać krótko historię swojej firmy. W ten sposób odbiorca przekonuje się, że ma do czynienia z doświadczonymi fachowcami, którzy włożyli wiele lat pracy w rozwój swojej firmy. To wzbudza zaufanie. Postaraj się tylko nie zanudzić klientów suchymi faktami, a wybierz te interesujące i wnoszące jakąś wartość. Być może ciekawa forma graficzna pod postacią ikon lub osi czasu będzie nietuzinkowym rozwiązaniem?

Zakładka o nas na stronie internetowej

Pokaż, że lubisz to, co robisz!

Jeśli klient będzie miał świadomość, że w Twojej firmie pracują ludzie, którzy tego chcą, mają motywację i interesuje ich tematyka związana z branżą, to tym chętniej skorzysta on z Twoich usług. Napisz, dlaczego zdecydowałeś się na prowadzenie tego właśnie biznesu i pokaż, że to lubisz. Może przejąłeś przedsiębiorstwo po tacie i jest to Wasza rodzinna tradycja? Może od dziecka pomagałeś mamie przy przygotowywaniu potraw, więc z radością prowadzisz teraz restaurację? Ludzie z pasją są lepiej postrzegani i chętniej wchodzimy z nimi w relacje.

Pokaż swoje mocne strony

Zakładka „O NAS” jest też dobrym miejscem, w którym możesz pochwalić się swoimi osiągnięciami i opisać swoje największe sukcesy. Wskazanie odbiorcom swoich mocnych stron jest niezwykle ważne. W momencie, w którym klienci będą wahać się nad wyborem konkretnej firmy, z usług której chcą skorzystać, być może przypomną sobie Twoje atuty i to Ty wygrasz w tym porównaniu. Można w tym miejscu wspomnieć o referencjach od Twoich partnerów biznesowych i odesłać czytelnika do odpowiedniej zakładki. To samo dotyczy wszelkich certyfikatów, licencji czy dyplomów, którymi możesz się pochwalić. Wspomnij o nich i podlinkuj klientom konkretną podstronę na Twojej witrynie, w której już szerzej opiszesz wszystkie swoje nagrody.

  • 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5,00 out of 5)
    Loading...

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.