Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
czy youtube pomaga

Pamiętacie reklamy telewizyjne, w których występował Marek Konrad, Edyta Górniak czy Anna Maria Jopek? Kiedyś bardziej zaufalibyśmy bankowi, w którym swoje oszczędności ulokował Konrad lub chętniej kupilibyśmy wodę mineralną, którą poleca Anna Maria Jopek, prawda? Dziś gwiazdy kina i muzyki nadal są mile widziane w kampaniach reklamowych, jednak środek ciężkości przesunął się w zupełnie inne Czytaj więcej »

rozmowa kwalifikacyjna

Poszukiwania pracy i spotkania z potencjalnymi pracodawcami zazwyczaj wzbudzają w nas skrajne uczucia i wywołują stres u niejednego rekrutowanego. Niektórzy potrafią podejść do rozmów w sprawie pracy z dystansem i na luzie. Innych paraliżuje strach i ciężko im zapanować nad emocjami. Pamiętaj jednak – już samo to, że zaproszono Cię do siedziby firmy na rozmowę klasyfikacyjną, świadczy o Tym, że Twoje CV zainteresowało osoby odpowiedzialne za Czytaj więcej »

email

Pisaliśmy już o złotych zasadach, dotyczących tworzenia mailingów i newsletterów, których należy przestrzegać, aby nasze wiadomości były pozytywnie odbierane przez klientów. Dobry tytuł, wartościowa treść i pasująca do tego grafika, to elementy, których Czytaj więcej »

nowoczesne technologie w relacjach

Niektórzy jeszcze pamiętają te szalone czasy, kiedy zamówienia klienta spisywało się ręcznie podczas spotkania, a potwierdzenia odbioru przesyłało się faxem. Promocje były powielane na starej kserokopiarce i rozdawało się je tak, jak ulotki. Oczywiście, odrobinę demonizujemy dawne czasy, ale ma to na celu pokazanie tego, Czytaj więcej »

outsourcing

Już od kilkunastu lat, bardzo prężnie rozwija się sektor usług outsourcingowych i dotyczy to praktycznie wszystkich gałęzi biznesu. Taki stan rzeczy związany jest przede wszystkim z nowymi sposobami zarządzania przedsiębiorstwem i optymalizacją funkcjonowania firmy. Czasami, bardziej opłacalną praktyką jest Czytaj więcej »

kubek

Gadżety reklamowe mają ogromną moc promowania firm wśród potencjalnych i obecnych klientów. Wybór jest ogromny, ponieważ dostawcy, rok po roku, próbują zaskoczyć nas swoimi propozycjami. Jednak czy istnieją artykuły promocyjne na tyle uniwersalne, aby mogły być zastosowane w każdej branży? Czytaj więcej »

działania PR

Działania Public Relations dla firm, to nic innego jak budowanie i operowanie swoim wizerunkiem, a także tworzenie relacji z naszymi klientami i parterami w biznesie. PR kojarzy się głownie z mediami i kontaktem z dziennikarzami, jednak to tylko niewielki fragment działań, które mogą wpłynąć na nasz pozytywny obraz w oczach odbiorców. Jak wiele działań, związanych z zarządzaniem biznesem, również PR wymagaCzytaj więcej »

email_marketing

Jednym ze sposobów dotarcia do pożądanej przez naszą firmę grupy odbiorców, jest poznanie dokładnie jej przedstawicieli. Dotyczy to oczywiście cech demograficznych, takich jak płeć, wiek, miejsce zamieszkania czy rodzaj wykonywanej pracy. Ale równie ważnym aspektem jest Czytaj więcej »

czy cena jest ważna?

Jakie czynniki są najbardziej istotne, jeżeli chodzi o sprzedaż naszych usług? Dlaczego klienci decydują się zakupić dany towar, rezygnując z podobnego, proponowanego przez konkurencję? Pierwszą odpowiedzią, jaka przychodzi nam do głowy, jest oczywiście: „najlepsza cena!”. Gdyby jednak tylko pieniądze decydowały o tym, że klient wybiera konkretną firmę, to wszelkie działania przedsiębiorców, opierałyby się wyłącznie o konkurencję cenową. Tymczasem istnieje szereg innych detali, które są dla klientów równieCzytaj więcej »

Jak znależć klienta

Prowadzenie swojego biznesu nie miałoby najmniejszego sensu, gdyby nie ludzie, którzy korzystają z naszych usług i chcą kupować nasze towary. Dobrze jest mieć stałe i sprawdzone grono odbiorców, o które powinniśmy dbać. Jednak jeśli zależy nam na rozwoju i wzroście dochodów, to musimy podejmować także działania nakierowane na Czytaj więcej »

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.