Konkurs MŁODA MARKA SUKCESU

Zaproszenie dla młodych, dynamicznych polskich marek.

„Rzeczpospolita” zaprasza firmy do udziału w III edycji konkursu Młoda Marka Sukcesu. Jego celem jest promocja firm, które w ciągu ostatnich siedmiu lat potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne, podziwiane rodzime marki. Główną nagrodą w konkursie będzie warta 400 tysięcy złotych kampania reklamowa dla Młodej Marki Sukcesu.

O wyborze zwycięzcy konkursu zadecyduje Rada Polskich Marek. Tworzą ją szefowie firm – właścicieli najcenniejszych krajowych marek o uznanej już tradycji.

Zgodnie z ustaleniami Rady Polskich Marek, w konkursie Młoda Marka Sukcesu mogą startować marki konsumenckie utworzone specjalnie na polski rynek, które:
– zadebiutowały na polskim rynku po 1 stycznia 2005 roku
– uzyskały co najmniej 5 mln zł przychodów ze sprzedażny w 2012 roku (albo przez 9 miesięcy 2013 – dla marek debiutujących po 1 stycznia 2012 r.).

Spośród marek biorących udział w konkursie Rada Polskich Marek wybierze Młodą Markę Sukcesu, biorąc pod uwagę m.in. jej rozpoznawalność (która zostanie zmierzona w badaniu opinii konsumentów) oraz jej efektywność i dynamikę rozwoju. Członkowie Rady Polskich Marek postanowili, ze znaki towarowe należące do ich firm nie będą brały udziału w konkursie.

źródło: http://www.rp.pl/markasukcesu

  • 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5,00 out of 5)
    Loading...

Produkt dnia

Ołówek z gumką

Ołówek z gumką

Cena: 0,14 €

Gifts and presents

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.