„Mam w sobie to coś” – Prince Polo promowany w wersji Mini

Wafelki Prince Polo Mini od sierpnia trafiły do sprzedaży. Wafelki Prince Polo Mini są dostępne w wersji smakowej Classic. Sprzedawane są w opakowaniach po 20 sztuk, ułożonych w dwóch rzędach na tacce w złotym kolorze.

Wersja Mini Prince Polo została stworzona dla uprzyjemnienia wizyt znajomych, imprez czy spotkań rodzinnych.

Nową wersję wafelków wspierają materiały reklamowe w punktach sprzedaży: plakaty, topery, wobblery, standy, owijki, ekspozytory oraz listwy cenowe. Ponadto w wybranych sklepach przy zakupie Prince Polo Mini klienci będą otrzymywać bawełnianą torbę na zakupy z nadrukowanym hasłem marki – „Mam w sobie to coś”.

Rekomendowana cena detaliczna opakowania – ważącego 128 g – wynosi 5,99 zł.

Wiosną br. pod hasłem „Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo” prowadzona była kampania reklamowa odświeżająca wizerunek Prince Polo.

  • 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5,00 out of 5)
    Loading...

Produkt dnia

Długopis San Jose, niebieski/srebrny

Długopis San Jose, niebieski/srebrny

Cena od: 0,50 zł

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.