Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
dobry_handlowiec

Handlowcy to bardzo ważne ogniwo łączące właścicieli firm z ich klientami. To oni najczęściej kontaktują się z konsumentami, współtworzą wizerunek firmy i mają bezpośredni wpływ na wyniki sprzedażowe. Od momentu, w którym pozyskamy nowego klienta, do czasu, aż zakupi on nasze produkty musimy pracować na wielu płaszczyznach, aby sfinalizować sprzedaż. Obyty handlowiec będzie umiał odnaleźć się w tym procesie i punkt po punkcie doprowadzić go do końca. Jednak mniej doświadczony sprzedawca możeRead more »

wypalenie

Długotrwały stres w pracy, niesprzyjające środowisko zawodowe, powtarzalne obowiązki i brak docenienia przez pracodawcę mogą przygnębiać i wpływać negatywnie na nastrój i samoocenę. Jeśli takie momenty zwątpienia przeplatane są częstymi chwilami, w których czujemy satysfakcję i zadowolenie z ukończonego projektu czy wykonanego zadania, jeszcze nie ma wielu powodów do niepokoju. Gdy jednak taki stan utrzymuje się długo lub pogłębia się, to już niewiele może nas dzielić od wypalenia zawodowego. Jak rozpoznać, że ten moment nadchodzi?Read more »

social_media

Kryzys w social mediach może wybuchnąć z pozornie nic nie znaczącego komentarza jakiegoś użytkownika, albo przy okazji dyskusji, w którą wdaliśmy się w nieumiejętny sposób. Rysa na naszym wizerunku może pojawić się z powodu nieprzemyślanego wpisu czy publikacji. Jednak granica między tym, co jest wybaczalne i zostanie zapomniane, a tym, co poważnie zaszkodzi naszej marce jestRead more »

strategia_oceanu

Sytuację na rynku można określać na setki różnych sposobów, odnosząc się do mniej lub bardziej poetyckich porównań. Dla niektórych jest to dżungla, w której czają się niebezpieczeństwa, a tylko co odważniejsi i sprytniejsi zdobędą tytuł króla. Dla innych jest to plansza do gry, w której znaczący gracze urządzają rozgrywki i dążą do zdobycia pierwszego miejsca. Jeszcze inni widzą przestrzeń biznesową jakRead more »

motywy zakupowe

Co jest najlepszym sposobem na zwiększenie swojej sprzedaży? Oczywiście, odpowiedź nie jest jednoznaczna i samo zagadnienie jest wielowymiarowe. Ważny jest zarówno sam towar, jego odpowiednia reklama, solidny serwis i nienaganna obsługa klienta. Jednak zanim wprowadzimy w życie powyższe czynniki, musimy najpierwRead more »

Hashtags

Jest taki znak na klawiaturze, tuż nad cyferką „3”, przez niektórych nazywany pieszczotliwie płotkiem. Tak naprawdę jest to „hash” i można wykorzystać go do promowania swojej firmy! Jak działa ten mały znaczek i jak użyć go w działaniach marketingowych?Read more »

myslenie_kreatywne

Wielcy twórcy i myśliciele tego świata mieli swoje własne sposoby na poszukiwanie weny twórczej. Niektóre z nich były naprawdę oryginalne i zaskakiwały ludzi z ich najbliższego otoczenia. Z kolei ich naśladowcy i wielbiciele wielokrotnie zadawali pytania swoimRead more »

e-mail

Codziennie odbieramy kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt wiadomości e-mail. Jeśli chodzi o maile z ofertami, to stosujemy różne praktyki. Niektóre z nich ignorujemy, inne od razu usuwamy do kosza, a jeszcze inne intrygują nas swoim tematem na tyle, że otwieramy je i chcemy poznać ich treść. Już na podstawie tej lekcji powinniśmy Read more »

chęć do działania

„Pomyślę o tym jutro”- tak zwykła mawiać w trudnych momentach Scarlett O’Hara, bohaterka słynnej powieści „Przeminęło z wiatrem”. Być może takie podejście jest dobrym rozwiązaniem dla naszego komfortu psychicznego, ale jeszcze nigdy nikomu nie przyniosło korzyści i nie rozwiązało w pełni żadnego poważnego problemu. Odkładanie różnych rzeczy na później nie jest Read more »

wizerunek firmy

Pora zastanowić się nad tym, jak pracować nad pozytywnym wizerunkiem firmy, jak go wzmacniać i utrwalać? Działania, mające na celu zwiększenie pozytywnych opinii, dotyczących naszej pracy powinny przebiegać na wielu płaszczyznach i obejmować zarównoRead more »

Produkt dnia

Butelka sportowa 500 ml

Butelka sportowa 500 ml

Cena: 1,40 €

Gifts and presents

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.