Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
newsletters

Jedną z form docierania do naszych klientów jest regularna wysyłka mailingu. Jednak, aby było to skuteczne narzędzie internetowe, musimy dotrzeć do jak największej ilości osób, które wyraziły na to zgodę. Jak stworzyć i stale powiększać swoją bazę mailingową? Należy po prostuRead more »

zasady-etyki

Umiejętność komunikowania się i obycie w różnych sferach naszego życia, czyni z nas ludzi dobrze wychowanych i kulturalnych, a chyba większość z nas chce być tak właśnie postrzegana. Kompetencje dotyczące ogólnie przyjętego kanonu zachowań doskonali się praktycznie przez całe życie, jednak podstawy savior-vivre powinien znać każdy. Ta wyrafinowana sztuka dobrego wychowania odnosi się się doRead more »

blogi

Blogi zyskały na popularności kilkanaście lat temu i cieszą się nią do dziś. Mimo, że wielu blogerów przeniosło się obecnie na Facebook’a i Instagrama, stawiając raczej na krótkie formy wypowiedzi okraszone dużą ilością zdjęć, to publikacje tematyczne na blogach nadal zyskują swoich czytelników. Tematyka blogów dostępnych w sieci jest naprawdę różnorodna i każdy użytkownik znajdzie dla siebie wartościowe treści. Dodatkowo, blog może być doskonałym narzędziemRead more »

konsument

Jednym z czynników, które mają znaczenie dla konsumentów, podczas podejmowania decyzji o zakupie, są opinie innych użytkowników o produkcie lub usłudze. Sklepy internetowe często posiadają możliwość ocenienia poziomu zadowolenia z transakcji i z zakupionego produktu. Wielu przedsiębiorców zamartwia się tym, kiedy klienci wystawiają imRead more »

social media

Udało się – mamy wreszcie funpage’a firmowego na Facebook’u, konto na Instagramie i od czasu do czasu publikujemy na Twitterze. Wiemy już jakie treści najlepiej udostępniać naszym odbiorcom, jakich zasad komunikacji trzymać się w kontaktach z naszymi klientami i jakich hashtag’ów używać, by osiągnąć sukces. Jednak czy wiecie, że kolejnym kryterium, mogącym zaważyć na naszej widoczności w sieci, jestRead more »

marketing_audio

Podobno muzyka łagodzi obyczaje, poprawia samopoczucie i potrafi łączyć pokolenia. Może także w nienachalny sposób oddziaływać na nastrój naszych klientów, umilić im czas spędzony w naszym biurze czy punkcie sprzedaży, ale też wpłynąć na ich decyzję zakupową. Tempo muzyki i jej rytm, a także jej natężenie mają dużeRead more »

customer_marketing

Pracując z klientem ostatecznym, szczególnie kiedy stawiamy na sprzedaż internetową, musimy wnikliwie obserwować zachowania użytkowników sieci. Aby przygotować dla nich odpowiednią ofertę, czy akcję promocyjną, warto podzielić ich na grupy i zastosować konkretne strategie nakierowane na dany target.  Jednak model robienia zakupów uległ zmianom i klienci mogą mieszać się między grupami, do których ich kiedyś przypisaliśmy. Musimy więc często dokonywać Read more »

marka swiadomosc

Wizerunek to ogół odczuć, wiedzy, skojarzeń i emocji, jakie wywołuje w nas dany przedmiot, osoba lub instytucja. Sposób, w jaki nasza firma jawi się w świadomości naszych obecnych i potencjalnych odbiorców jest kluczowy dla jej funkcjonowania na rynku. Musimy włożyć wiele pracy w to, aby nasza marka stała się na tyle znana, aby konsumenci w ogóle ją kojarzyli i rozpoznawali jej produkty. Równolegle do tworzenia wartości i świadomości marki, powinniśmy prowadzić Read more »

gadzet_reklamowy

W komunikacji marketingowej z klientami stawiamy w ostatnich latach na nowoczesne technologie i obecność firmy w Internecie. Warto jednak takie działania prowadzić równocześnie z bardziej tradycyjnymi formami promocji naszego biznesu. Niezawodnym sposobem na zyskanie sympatii klientów i zaistnienie w ich świadomości jest wykorzystanieRead more »

inbound-marketing

Tradycyjne i popularne do niedawna działania marketingowe z zakresu outbound marketingu przynoszą mniejszą skuteczność niż kilka, kilkanaście lat temu. Do takich działań należy reklama zewnętrzna na różnego rodzaju bilbordach i banerach, reklama telewizyjna i radiowa, a także internetowe działania promocyjne, jednak oparte na niespersonalizowanych przekazach. Obecnie o wiele większą skuteczność przynosi aktywność z zakresuRead more »

Produkt dnia

Brelok, lampka

Brelok, lampka

Cena: $1.23

Gifts and presents

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.