Pierwsza | Poprzednia | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Następna | Ostatnia
obiekcje klientów

Zazwyczaj nie chcemy być krytykowani i obawiamy się być narażeni na nieprzychylne opinie na nasz temat. To samo powinno dotyczyć obiekcji dotyczących naszej firmy lub proponowanych przez nas usług. Zapominamy jednak o tym, że uwagi klienta możemy przekuć w nas sukces, bo przecież skoro wkłada on swoją energię w zgłoszenie nam swoich wątpliwości, to znaczy, że chociaż w małym stopniu (ale jednak!) jest on zainteresowany naszymi produktami. Dlatego, jeśli założymy, że narzekający klient chceRead more »

blog firmowy

Blog to wariant strony internetowej, na której twórca zamieszcza wpisy o określonej tematyce. Publikacje, usystematyzowane chronologicznie, tworzą swojego rodzaju dziennik. Prowadzenie bloga firmowego, to kolejna opcja, którą można wykorzystać do komunikowania się ze swoimi klientami.Read more »

Kobieta w biznesie

W wielu krajach w dalszym ciągu możemy obserwować nierówności w pracy zawodowej kobiet i mężczyzn. Zazwyczaj kobiety mają większe trudności w znalezieniu pracy, oraz mają mniejsze możliwości rotacji w strukturze poziomej przedsiębiorstwa, co oznacza, że rzadziej awansują. Często podkreśla się także dysproporcje w zarobkach płci żeńskiej i męskiej, mimo zajmowania tego samego stanowiska. Czy jednak istnieją dowody na to, że Read more »

Trudny klient

Podobno nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje do rozwiązania. Tak samo, jak nie ma problemów i przeszkód, są tylko wyzwania. Gratulujemy autorowi tych sentencji, jego optymistycznego podejścia do życia, ale sami zastanawiamy się nad tym, co można zrobić i jak się zachować w sytuacji, w której ewidentnie mamy do czynienia z trudnym klientem? Bo nie ukrywajmy- w ciągu naszej kariery zawodowej niejednokrotnie trafimy Read more »

Naming

Nadawanie nazwy firmie jest procesem wieloetapowym i jednym z trudniejszych podczas tworzenia osobowości swojego biznesu. Późniejsze ewentualne zmiany (renaming) są skomplikowane i kosztowne, mogą także spowodować duże straty finansowe dla przedsiębiorstwa. Nazwa musi wskazywać odbiorcy jaką firmę reprezentuje, czasem już w nazwie zawiera się profil przedsiębiorstwa. Musi być ona Read more »

Identyfikacja Wizualna

Jakie obrazy pojawiają się w Twojej głowie na myśl o firmach McDonald’s, Apple czy Coca Cola? Czy chociaż na chwilę przed oczami przewinęła Ci się wielka litera „M”, nadgryzione jabłko i litery Coca Cola na czerwonym tle? Brawo! To znaczy, że identyfikujesz te firmy z pewnymi obrazami, a konkretniej z ich logo i jego pochodnymi. To bardzo naturalna reakcja i zachowanie naszego mózgu, który kategoryzuje pewne informacje i przechowuje je w ten sposób w swoich archiwach. Potrzeba tworzenia przez naszą podświadomość skrótów i schematów jest niezwykle przydatna i bez niej w naszych głowach zapanowałby nieokiełznany chaos. Dlatego pomyśl, jak ważne dla sukcesu Twojej firmy, jestRead more »

Time management concept with businessman hanging on clock arrow above city. 3D Rendering

Strategia marketingowa z założenia jest czymś, co opiera się na wcześniej ustalonym planie i działaniach przewidzianych na dany okres czasu. Jest to oczywiście rozwiązanie rozsądne, niezbędne w zarządzaniu firmą i niezastąpione w działaniach promocyjnych, jednak nowoczesny styl kierowania biznesem wymaga od przedsiębiorców tego, aby odnajdywali się oni także w nowoczesnej rzeczywistości. Żyjemy w świecie, w którym liczy sięRead more »

motywacja do działania

Nawet, jeśli nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę, codziennie stawiamy przed sobą kilka, jeśli nie kilkanaście, celów do zrealizowania. W zależności od tego, jakie życie prowadzimy, mogą wśród nich przeważać cele podstawowe, wręcz biologiczne, cele osobiste lub cele zawodowe. W przypadku tych pierwszych, do działania skłaniają nas instynkty, w przypadku drugich, to uwarunkowania psychologiczne determinują nasze działanie. To, czy dążymy do osiągnięcia założonego celu, zależy od Read more »

Neuromarketing

Co i jak chcą konsumować ludzie, jakie są ich potrzeby i pragnienia, co jest dla nich ważne i warte wydania pieniędzy? Za wiedzę na ten temat specjaliści do spraw marketingu, daliby się zapewne pokroić. Informacje dotyczące preferencji konsumentów, pozwoliłyby Read more »

Etyka w biznesie

Bywa, że przedsiębiorcy za swój najważniejszy cel obierają sobie wyłącznie finansowy sukces swojego interesu. Wtedy na dalszy plan schodzą inne czynniki, składające się na zarządzanie firmą. Bywa, ze nagina się zasady, w imię wzrostu zysków. Według niektórych ludzi cel czasami uświęca środki, ale nie jest to idealna zasada. Dobry przedsiębiorca, z mocną pozycją na rynku, wręcz nie może Read more »

Produkt dnia

TOUCAN.Długopis.

TOUCAN.Długopis

Cena od: 0,21 €

Gifts and presents

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.