Ogłoszono wyniki Effie Awards najskuteczniejszej polskiej reklamy…

Jury w tym roku przyznało aż 6 złotych statuetek, 13 srebrnych i 19 brązowych. Dodatkowo pierwszy raz w historii przyznano Grand Prix.

Najlepszą kampanią reklamową został „Piąty Stadion” piwa Tyskie.

Kolejną nagrodzoną Kampanią Reklamową została  Orange z udziałem Serca i

Rozumu. Kampanie z udziałem Sercva i Rozumu goszczą od 2010r.

Kampania z udziałem Marka Kondrata (twarz ING od wielu lat)

Kampania z udziałem Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego.
Obaj kucharze przekonują, że samodzielne gotowanie posiłków jest tanie, łatwe i nie musi zabierać dużo czasu. Kampania zakładano, że będzie trwała 52 tygodnie. Niedawno Lidl poinformował, że ją przedłuża.

Kampania reklamowa z udziałem Bogusława Lindy, który przyznaje się w reklamie „Tak, biorę Pharmaton Geriavit”

Nagrody Effie nie są konkursem dla najlepszych, najpiękniejszych reklam. Najważniejsza jest skuteczność kampanii reklamowej.

  • 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5,00 out of 5)
    Loading...

Produkt dnia

Długopis

Długopis

Cena: 1,31 zł

Gifts and presents

Do poprawnego funkcjonowania ta strona wymaga Ciasteczek.